تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و دیگر شهرها تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و دیگر شهرها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و دیگر شهرها

تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و دیگر شهرها

ایرنا: مردم و دانشجویان در شهرهای مختلف کشور برای همدردی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی تجمع کرده و یاد آنها را گرامی داشتند.

دانشجویان اصفهانی با خانواده جانباختگان هواپیمای اوکراینی ابراز همدردی کردند

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های” اصفهان” و “علوم پزشکی” این شهر، یکشنبه شب با تجمع در مقابل تالار شریعتی این دانشگاه به یاد جانباختگان هواپیمای اوکراینی، شمع روشن و با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کردند.

این دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و عکس‌هایی از جانباختگان سانحه هوایی، یاد آنها را گرامی داشتند.

تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و شهرهای دیگر

در این برنامه که به دعوت انجمن‌های اسلامی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی صورت گرفته بود، دانشجویان حاضر خواستار برخورد با مُسببان این حادثه شدند.

دانشگاه اصفهان بعنوان دانشگاه جامع و مادر استان، دارای حدود ۱۵ هزار دانشجو و ۶۵۰ عضو هیات علمی و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز دارای حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۸۰۰ عضو هیات علمی است.این دانشگاه با داشتن ۱۱ دانشکده و ۴۷ مرکز تحقیقاتی و پژوهشکده، از دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور محسوب می‌شود.

همچنین ظهر امروز دانشجویان دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی در آیین‌های جداگانه‌ای با روشن کردن شمع، خاطره جانباختگان سانحه هوایی را که جمعی از آنها از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بودند، گرامی داشتند.

جمعی از مردم اصفهان نیز شنبه‌شب به یاد جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراین با روشن کردن شمع با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.

حدود ۱۰ نفر از استان اصفهان نیز در میان جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بودند.

ابراز همدردی جمعی از یزدی‌ها با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی تهران

حتما بخوانید:  درخواست برای حضور بهروز وثوقی در جشنواره فجر

جمعی از اقشار مختلف مردم یزد یکشنبه شب با دعوت تعدادی از دانشجویان مراکز آموزش عالی با روشن کردم شمع در بیرون مسجد جامع کبیر این شهر در سوگ جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران با خانواده‌های آنها ابراز همدردی کردند.

تجمع و ابراز همدری در اصفهان، یزد و شهرهای دیگر

این افراد که تعداد آنها به بیش از ۳۰۰ نفر می رسید در بیرون از محوطه مسجد جامع با روشن کردن شمع و خواندن دعا و اشعار یاد جان باختگان را گرامی داشتند.

این گردهمایی با توجه به فراخوان مردمی و دانشجویی برگزار شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *