تراکتور با صعود به فینال حذفی، سهمیه آسیا گرفت تراکتور با صعود به فینال حذفی، سهمیه آسیا گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تراکتور با صعود به فینال حذفی، سهمیه آسیا گرفت

تراکتور با صعود به فینال حذفی، سهمیه آسیا گرفت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه)، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و به پیروزی یک بر صفر دست یافت. سعید مهری در دقیقه ۴۷ برای شاگردان ساکت الهامی گلزنی کرد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد.

با این نتیجه، تراکتور به فینال جام حذفی صعود کرد و روز ۱۳ شهریور برای کسب قهرمانی این مسابقات، مقابل برنده دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند. با توجه به اینکه پرسپولیس، استقلال و فولاد خوزستان سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را با کسب سه رتبه نخست لیگ برتر به دست آورده‌اند، تراکتور با توجه به کسب جایگاه چهارم جدول لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

تراکتوری‌ها پیش‌تر در سال ۹۳ به قهرمانی جام حذفی رسیده بودند، اما آخرین حضور آنها در فینال به سال ۹۶ و شکست مقابل نفت تهران برمی‌گردد.

بیژن حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به مهدی تیکدری‌نژاد و ساکت الهامی از تراکتور و علیرضا علیزاده و مجید عیدی از نفت مسجدسلیمان، کارت زرد نشان داد. همچنین رضا اسدی در دقایق ۴+۴۵ و ۷۵ به دلیل خطای هند در محوطه جریمه نفتی‌ها، با اخطار داور مسابقه جریمه و در فاصله ۱۵ دقیقه به پایان بازی از زمین اخراج شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش جهانپور به ضرب و شتم پزشک بیهوشی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *