ترفند خواندن پیام‌های حذف‌شده در واتس‌اپ ترفند خواندن پیام‌های حذف‌شده در واتس‌اپ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ترفند خواندن پیام‌های حذف‌شده در واتس‌اپ

ترفند خواندن پیام‌های حذف‌شده در واتس‌اپ

گجت نیوز: اگر یک گوشی اندرویدی دارید، می‌توانید پیام های حذف شده واتس اپ را بازیابی کنید. با گجت نیوز همراه باشید تا با آموزش خواندن پیام های حذف شده واتساپ آشنا شوید.

واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان در سطج جهان است و به خاطر همین تعداد بالای کاربران هم خیلی از ما برای چت کردن یا ایجاد یک گروه از آن استفاده می‌کنیم. این روز‌ها شاهد اضافه شدن ویژگی‌های مختلفی به واتساپ از جمله پیام‌های محو شونده هستیم؛ اما از خیلی وقت پیش کاربران امکان حذف پیام‌های ارسالی را (پیش از آنکه نفر دریافت کننده بخواند) داشتند.

این ویژگی می‌تواند مخصوصا در مواقعی که پیامی را اشتباه تایپ کرده‌اید یا به شخص دیگری فرستاده‌اید، مفید باشد؛ اما از طرفی روی دریافت کننده تاثیر منفی دارد. در واقع دریافت کننده دوست دارد محتوای پیام حذف شده را بداند. واتساپ به صورت رسمی راهی را برای خواندن پیام های حذف شده در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد؛ اما می‌توان به راحتی این محدودیت را دور زد.

خواندن پیام های حذف شده واتساپ در گوشی‌های اندرویدیآموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

پیش از ادامه کار توجه داشته باشید که این ترفند فقط برای دستگاه‌های اندرویدی است و در گوشی‌های اپل جواب نمی‌دهد. ما برای این کار می‌خواهیم از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنیم که قادر خواهد بود به نوتیفیکیشن‌های شما دسترسی پیدا کند. این یک روش رسمی نیست و برنامه معرفی شده نیز هیچ ارتباطی به واتساپ ندارد. همچنین فراموش نکنید که دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها از نظر حریم شخصی مسئله بسیار مهمی است.

با توجه به اینکه پیام‌های واتساپ به صورت سرتاسری رمزنگاری می‌شوند، هیچ راهی برای بازیابی یک پیام حذف شده وجود ندارد. تنها کاری که می‌توان کرد استفاده از یک برنامه برای نظارت بر نوتیفیکیشن‌های واتس‌اپ است. در واقع با این روش می‌خواهیم به تاریخچه نوتیفیکیشن‌ها دسترسی پیدا کنیم تا بتوانیم پیام حذف شده را بخوانیم.

حتما بخوانید:  کارشناس BBC: با تعطیلی مراسم محرم مخالفم

این روش بی‌نقص است و می‌توان از آن برای سایر برنامه‌ها همچون واتساپ بیزینس، اینستاگرام و تلگرام نیز استفاده کرد. خب حالا به مراحل خواندن یک پیام حذف شده در واتساپ می‌پردازیم.

آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

وارد فروشگاه پلی استور گوگل شوید و برنامه WAMR را روی گوشی خود نصب کنید. برنامه‌های دیگری نیز وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند این کار را انجام دهند؛ اما WAMR از بقیه بهتر است.

*پس از نصب، برنامه را باز کنید و دکمه Next را بزنید.

*سپس از شما خواسته می‌شود که برنامه‌هایی که قصد دارید روی آنها نظارت شود را انتخاب کنید. در این مرحله می‌توانید واتساپ و یا هر برنامه پیام‌رسان دیگری که مد نظر دارید را اضافه کنید.

آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

از منوهای مختلف گذشته و به صفحه Setup Screen بروید. در این بخش روی گزینه «Enable» در کنار Notification Reader ضربه بزنید.آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

حالا به برنامه تنظیمات گوشی هدایت خواهید شد تا به برنامه مجوز دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها را بدهید. در لیست برنامه‌ها به دنبال WAMR بگردید و روی آن ضربه بزنید.آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

حالا روی تاگل Allow notification access ضربه بزنید و در پیامی که نشان داده می‌شود نیز گزینه Allow را انتخاب کنید.

آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

وقتی این مراحل را انجام دادید، به برنامه WAMR برگردید و گزینه Next ر انتخاب کنید.

تمام شد. حالا شما برنامه‌ای دارید که می‌توانید تاریخچه نوتیفیکیشن‌های واتساپ را ذخیره کند و به شما اجازه 

آموزش خواندن پیام های حذف‌شده در واتس‌اپ

برخی از گوشی‌ها به خاطر مدیریت سخت‌گیرانه‌ای که نسبت به منابع سخت‌افزاری دارند، ممکن است پروسه‌های در حال اجرای WAMR در پس زمینه را غیر‌فعال کنند. به همین خاطر به شما توصیه می‌کنید که همیشه برنامه را در پس زمینه باز نگه دارید.

حتما بخوانید:  افزایش ۲۰ درصدی ترافیک تهران در آستانه نوروز

وقتی شخصی پیامی به شما می‌فرستد، برنامه WAMR محتوای آن را از طریق نوتیفیکیشنی که در گوشی ظاهر می‌شود، ذخیره می‌کند. بدین ترتیب حتی اگر فرستنده فورا پیام خود را حذف کند نیز، باز شما به آن دسترسی دارید.

البته از آنجایی که ما با یک قابلیت رسمی طرف نیستیم، طبیعتا محدودیت‌هایی نیز دارد. به عنوان مثال اگر اعلانات فردی را در واتساپ غیرفعال کرده باشید، هیچ نوتیفیکیشنی از آن شخص دریافت نخواهید کرد و طبیعتا امکان خواندن پیام حذف شده هم وجود ندارد.

همچنین اگر قابلیت دانلود خودکار مدیا را در واتساپ غیر فعال کرده باشید، WAMR نمی‌تواند فایل‌های حذف شده را بازیابی کند. در نهایت اگر در هنگام ارسال پیام مورد نظر، گوشی شما به اینترنت وصل نبوده باشد، از آنجایی که نوتیفیکیشن را به موقع دریافت نکرده‌اید، نمی‌توانید پیام حذف شده را بخوانید.

اگر می‌توانید با این محدودیت‌ها کنار بیایید، WAMR یک راه حل عالی برای خواندن پیام های حذف شده واتساپ و البته رفع حس کنجکاوی شما است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *