تریلر گیم پلی «Battlefield ۲۰۴۲» منتشر شد تریلر گیم پلی «Battlefield ۲۰۴۲» منتشر شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تریلر گیم پلی «Battlefield ۲۰۴۲» منتشر شد

تریلر گیم پلی «Battlefield ۲۰۴۲» منتشر شد

دنیای بازی: در جریان کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در رویداد E3 2021، مطابق اطلاعیه قبلی تریلر گیم پلی بازی Battlefield 2042 منتشر شد. در این تریلر سه دقیقه‌ای بخش‌های مختلفی از بازی به نمایش درآمد.

تریلر گیم پلی «Battlefield ۲۰۴۲» منتشر شد

پس از گذشت چند روز از معرفی رسمی نسخه جدید مجموعه بتلفیلد ۲۰۴۲، شرکت الکترونیک آرتز و استودیو DICE وعده دادند در جریان رویداد E3 2021 و در کنفرانس مایکروسافت از تریلر گیم‌پلی این بازی رونمایی کنند و مطابق اطلاعیه قبلی این تریلر منتشر شد. در این ویدیو مپ‌های مختلف بازی، سیستم داینامیک آب و هوا بازی و نبرد وسایل نقلیه را می‌بینیم.

این نسخه از مجموعه قرار است صرفا آنلاین و چند نفره باشد و نسخه‌های نسل نهمی بازی و رایانه‌‎های شخصی از حضور هم زمان ۱۲۸ بازیکن پشتیبانی می‌کنند. نسخه‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی دارای مپ‌های کوچک‌تری است و ضرفا ۶۴ بازیکن می‌توانند به صورت هم زمان در یک نبرد شرکت کنند. قیمت نسخه‌های نسل نهمی بازی در مقایسه با نسخه‌های نسل هشتم ۱۰ دلار گران‌تر خواهد بود.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲، بیست و دوم اکتبر سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. نسخه‌ آزمایش بازی ماه جولای و به صورت محدود در دسترس قرار می‌گیرد و بتای بازی نیز مدتی پس از آن عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتری درباره بخش چند نفره بازی در کنفرانس EA در بیست و دوم جولی منتشر خواهد شد.

در پایان شما را به تماشای تریلر گیم پلی بازی Battlefield 2042 دعوت می‌کنیم:

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *