تساوی آلمان و کره جنوبی در نیمه اول تساوی آلمان و کره جنوبی در نیمه اول | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تساوی آلمان و کره جنوبی در نیمه اول

تساوی آلمان و کره جنوبی در نیمه اول

ایسنا: دیدار تیم های آلمان – کره جنوبی و مکزیک – سوئد در بازی آخر گروه F از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز شد که نیمه اول این دیدارها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: مارک گیگر (آمریکا)ورزشگاه:  کازان

ترکیب  آلمان: مانوئل نویر، یوناس هکتور، مت هوملس، سامی خدیرا، تونی کروس، تیمو ورنر، مسوت اوزیل، مارکو رویس، لئون گورتزکا، نیکولاس سوله و جاشوا کیمیش.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۳۱

 

ترکیب کره جنوبی: جو هیون وو، لی یونگ، یون یونگ سون، سون هیونگ مین، کو جا کوئل، جونگ وو یونگ، لی جائه سونگ، مون سئون مین، کیم یونگ وون، جانگ هیونگ سو و هونگ چول

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۳۱

 

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو تیم آلمان و کره جنوبی برابر هم قرار گرفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می خوانیم.

نیمه اول

دیدار دو تیم با سوت مارک گیگر از کشور آمریکا آغاز شد. برخلاف تصورات، کره جنوبی بازی را هجومی آغاز کرد و تا دهانه دروازه این تیم هم پیش رفت اما از رسیدن به دروازه مانوئل نویر بازماند.

با وجود گذشت ۱۰ دقیقه از زمان بازی هیچ کدام از دو تیم موفق ب خلق موقعیت جدی نشدند اما آلمان ها به دنبال راه نفوذ به سمت دروازه کره جنوبی‌ هستند.

آلمانی‌ها می توانستند در دقیقه ۱۴ دروازه کره جنوبی را تهدید کنند اما انتخاب اشتباه گورتزگا برای پاس دادن منجر به رفتن توپ به کرنر شد و خطری جدی از دروازه هیون وو دور شد.

در دقیقه ۱۹، ضربه ایستگاهی بازیکن کره به سوی دروازه آلمان با دفع ناقص نویر همراه بود و قبل از اینکه توپ در بازگشت به دیگر بازیکن کره‌ای برسد، توسط دستان نویر به کرنر رفت و ضربه کرنر هم نتیجه‌ای برای این تیم به دنبال نداشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  گالری آریانا به خاطر تهمینه میلانی اخطار گرفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *