تشکر ظریف به چینی از چین بابت مقابله با کرونا تشکر ظریف به چینی از چین بابت مقابله با کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تشکر ظریف به چینی از چین بابت مقابله با کرونا

تشکر ظریف به چینی از چین بابت مقابله با کرونا

برترین‌ها: وزیر امورخارجه کشورمان در پیامی توئیتری به زبان چینی از کمک‌های پکن به ایران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

 محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان طی پیامی در صفحه توئیتر خود به زبان چینی نوشت: بسیار خرسندم که دوباره با دوست قدیمی خود، وانگ یی وزیر امورخارجه چین صحبت کردم. ما درباره مسائل مشترک همچون مقابله با اپیدمی جدید (شیوع ویروس کرونا)، تقویت شراکت جامع راهبردی میان دو کشور و روند صلح در افغانستان تبادل نظر کردیم.

ظریف افزود: من از چین به دلیل ارائه لوازم مقابله با اپیدمی و ارسال کارشناسان پزشکی، محکوم کردن تداوم تحریم های غیرقانونی آمریکا که به طور جدی مانعی بر سر راه تلاش های ایران در مقابله با این اپیدمی بود، قدردانی می‌کنم.

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که وزیران خارجه ایران و چین در یک تماس تلفنی درباره تحولات سیاسی در افغانستان و بازگشت صلح و ثبات به این کشور، روابط دو جانبه و شراکت جامع و راهبردی تهران و پکن، مبارزه مشترک با کرونا و همچنین سیاست های خصمانه آمریکا، ازجمله تحریم های یکجانبه و غیر انسانی این رژیم علیه ملت ایران رایزنی کردند.

قدردانی ظریف از چین برای کمک به مقابله با کرونا

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قاضی پور: پسرم کار گوسفند‌ها را خودش انجام می‌دهد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *