تصمیم جدید ستاد کرونا درباره واردات فایزر تصمیم جدید ستاد کرونا درباره واردات فایزر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصمیم جدید ستاد کرونا درباره واردات فایزر

تصمیم جدید ستاد کرونا درباره واردات فایزر

برترین‌ها: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که وزیر بهداشت به کمیته ملی کرونا دستوری داده مبنی بر تداوم واکسیناسیون زنان باردار با واکسن سینوفارم و واردات واکسن فایزر در دستور کار نیست.

در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده است:

با توجه به ارجاع موضوع واکسیناسیون زنان باردار توسط وزیر بهداشت به کمیته علمی کرونا، اعضای کمیته ملی واکسن کووید۱۹ در جلسه اخیر خود با اجماع و تکیه بر شواهد معتبر علمی به این نتیجه رسیدند که واکسیناسیون این افراد کماکان با واکسن سینوفارم که یکی از معتبرترین واکسن های حال حاضر دنیا و دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت است، ادامه یابد.

وزارت بهداشت: تصمیمی برای واردات فایزر نداریم

از آنجاکه بر اساس آخرین شواهد علمی معتبر کمیته علمی کرونا، واکسیناسیون زنان باردار در مراکز واکسیناسیون توسط شبکه بهداشتی با واکسن سینوفارم انجام می‌شود، تصمیمی برای واردات واکسن فایزر وجود ندارد.

بنا بر توصیه سازمان جهانی بهداشت، بهترین واکسن اولین واکسن در دسترس افراد می باشد که در همین راستا جمهوری اسلامی ایران از همان بدو واکسیناسیون، معتبرترین واکسن‌ها را تهیه کرده و در بخش تولید داخلی نیز ضمن تسهیل در امور تولید کنندگان، به منظور تامین سلامت مردم در این موضوع، سختگیری هایی لحاظ کرده است. لذا از هموطنان عزیز تقاضا شده است که نسبت به تزریق واکسن کرونا در اسرع وقت اقدام نمایند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پیشنهاد ضد ایرانیِ بن‌سلمان به بشار اسد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *