تصویری از بازدید رئیسی که بحث‌برانگیز شد تصویری از بازدید رئیسی که بحث‌برانگیز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تصویری از بازدید رئیسی که بحث‌برانگیز شد

تصویری از بازدید رئیسی که بحث‌برانگیز شد

برترین‌ها: تصویری در حاشیه بازدید ابراهیم رئیسی از مناطق زلزله زده اندیکا در شبکه‌های اجتماعی این روزها مورد توجه قرار گرفته است.

تصویری از بازدید رئیسی که بحث‌برانگیز شد

کاربری در این باره نوشت: دولت سیزدهم در همین تک قاب خلاصه شده است. پ ن: ۱. بازدید سرزده رئیس جمهور از منطقه زلزله‌زده اندیکا و دیدار با عشایر بختیاری این منطقه. ۲. اندیکا یکی از دور افتاده‌ترین نقاط ایران است. 

 کاربر دیگر نوشت: فکر میکنید مشکلات اقتصادی، تحریم، تبعیض و فساد با این نمایشهای هر روزه حل میشود! یک روز پمپ بنزین یک روز داروخانه و …اینکارها رو دیگران هم کردند، فعلا که در عمل اتفاقی نیافتاده و تورم و دیگر مشکلات ادامه دارد

دیگری نوشت: هرروز ادامه ی تحریمها داره هزاران نفر رو از طبقه ی متوسط به طبقه ی فقیر تبدیل میکنه و از طبقه ی فقیر به طبقه ی گرسنه!!!زیر درخت نشستن دردی دوا نمیکنه.برگشتن به جامعه ی جهانی و تعامل سازنده با دنیا شرط لازم و نه کافی برای خروج از این بحران مسخره ی چند ده ساله است.

کاربر دیگر نوشت: البته این چیزی که ما میبینیم دیدار رئیس جمهور با یکی دو نفر از مردم و یک لشگر عکاس و فیلمبرداره!

کاربری دیگری اما از زوایه دیگر نوشت: شما که ارتباطات بیشتری با دوستان دارید این پیام رو بی زحمت برسونید که که نشستن دو مقام عالی رتبه همزمان با هم در یک وسیله نقلیه مثل هلی کوپتر یا هواپیما اشتباه و بی احتیاطیه ! بخصوص رئیس جمهور و معاون اول !

کاربر دیگر نوشت: واقعیتش چه انتظار دیگری میتونیم داشته باشیم از آقای رئیسی؟ از دولت جدید؟ دولتی که پول ندارد، عملا کاری ندارد جز این بازدیدهای عامه پسند. اینها را هم انجام ندهد چه کار کند؟

حتما بخوانید:  عنابستانی: نگران تولد نوزادان مشکل‌دار نباشید!

دیگری نوشت: البته کاملا اتفاقی،کاملا اتفاقی و بدون هیچ گونه میزانسن قبلی،چقدر شبیه دهکده نوفل لوشاتو در اومده!!اینا همه ش نشونه است.

دیگری نوشت: تعداد عکاس‌ها بیشتر از مردم محلیه

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *