تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن

تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن

ورزش سه: محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور ساعت ۱۷ امروز با حضور در لایو اینستاگرامی صفحه رسمی این باشگاه، در خصوص مسائل و اتفاقات اخیر صحبت کرد. 

وی در بخشی از صحبت‌هایش درباره روابط این تیم با باشگاه های خارجی گفت: 

تفاهم نامه ای که با باشگاه بشیکتاش در حال امضاء است و بعد از سال نوی میلادی با مدیران این باشگاه دیدار خواهم کرد. اتفاق خوبی خواهد افتاد.

وکیل ما با وکیل پاری‌سن‌ژرمن در قطر مکاتباتی داشتند که این موضوع نباید رسانه‌ای می‌شد. فکر نمی‌کنم چنین کاری از طرف وکیل ما باشد و احتمالا از طرف وکیل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن صورت گرفته است.

مالک الدحیل و پاری‌سن‌ژرمن تقریبا از یک خانواده هستند و فکر می‌کنم اتفاقاتی خوبی خواهد افتاد. به هر حال اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، اتفاقاتی خواهد بود که برای اولین بار است. از پاریس به ایران که بازیکن نمی‌آید ولی ما می توانیم بازیکنان خوبی برای لیگ فرانسه بفرستیم.

پیش از این سایت طرفداری خبر از تفاهم‌نامه این تیم با پاری سن ژرمن داده بود.

در این خبر آمده: 

باشگاه تراکتور قصد داشت در جشن ۵۰ سالگی اش با سه تیم بزرگ دنیا تفاهم نامه همکاری ببندد و دیداری تدارکاتی با این تیم ها برگزار کند.

یکی از این تیم های بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن است. تیم تبریزی قصد دارد با پاری سن ژرمن قراردادی امضا کند و طی این قرارداد هلدینگ تراکتور و پاری سن ژرمن با هم تفاهم نامه همکاری امضا می کنند. در صورت امضای تفاهم نامه، باشگاه تراکتور می تواند از امکانات زیر استفاده کند:

حتما بخوانید:  ملاقات علی دایی با سفیر استرالیا در تهران

استفاده از تمامی امکانات آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن

تاسیس فروشگاه های زنجیره ای مشترک در پاریس و تبریز (سود های مالی این فروشگاه متعلق به باشگاه تراکتور است)

تاسیس کافه و رستوران در تبریز و پاریس

ارتقا و پیشرفت اصول و برنامه های باشگاه از طریق حسابرسی ای که از سوی باشگاه فرانسوی صورت می گیردآموزش مربیان و برنامه های تمرینی

اعزام بازیکن و مربی ایرانی برای دیدن آموزش در آکادمی پاری سن ژرمن و اعزام مربی فرانسوی به تبریز برای آموزش دادن به تیم های پایه تراکتور

این تفاهم نامه قطعا برای باشگاه تراکتور سود های دیگری هم خواهد داشت و همان طور که در ایمیل ارسالی از سوی باشگاه فرانسوی آمده است، هدف و چشم انداز باشگاه تراکتور تعیین کننده سطح همکاری است.

تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن

تفاهم‌نامه‌ی‌ همکاری تراکتور با پاری‌سن‌ژرمن

تصاویر بالا مربوط به ایمیل های باشگاه پاری سن ژرمن است. اما در برابر این موارد باشگاه تراکتور باید سالانه حداقل ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه فرانسوی پرداخت کند تا این قرارداد بسته شود. این قرارداد حداکثر تا عید سال ۱۴۰۰ بین دو باشگاه منعقد می شود اما تراکتوری ها سعی دارند تا بهمن ماه این تفاهم نامه را امضا کنند. مبلغ درخواستی پاری سن ژرمن ابتدا معادل یک میلیون دلار بوده که در طول مذاکرات با توجه به موقعیت تیم تبریزی از لحاظ هوادار و همچنین جلب اعتماد طرف مقابل، این مبلغ نصف شده است. تراکتور می خواهد با یک تخفیف نهایی روی مبلغ ۴۰۰ هزار دلار با باشگاه فرانسوی توافق کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *