تنبیه شدید مدافع استقلال توسط فرهاد مجیدی تنبیه شدید مدافع استقلال توسط فرهاد مجیدی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تنبیه شدید مدافع استقلال توسط فرهاد مجیدی

تنبیه شدید مدافع استقلال توسط فرهاد مجیدی

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال مدافع این تیم که چند بار خبرساز شده است را به دلیل بی انضباطی از حضور در تمرینات منع کرد.

 فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، محمد دانشگر را به دلیل مسائل انضباطی و رفتار غیرحرفه‌ای از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

مجیدی بازیکن جنجالی استقلال را کنار گذاشت

مجیدی در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، ضمن تبریک به هواداران در خصوص دو پیروزی اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من آمده‌ام تا استقلال را با پشتوانه شما هواداران بسازم. همه ما باید قدر این پیراهن با ارزش را بدانیم و در این راه همه تلاش خود را بکنیم. حتی اگر در زمین مسابقه شکست بخوریم، اجازه نمی‌دهیم اخلاق، عزت و اعتبار باشگاه بزرگ استقلال خدشه دار شود.

وی افزود: از همین تریبون به همه بازیکنان استقلال تاکید می‌کنم که حرمت این پیراهن مقدس را نگه دارند و اصول اخلاقی و شخصیت باشگاه را همواره مد نظر قرار دهند. اگر چیزی جز این رقم بخورد، با کسی تعارف نداریم و با او برخورد خواهیم کرد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. در اینجا، استقلال سالار است و بازیکن سالاری جایی در تیم استقلال ندارد.

 پس از دیدار استقلال برابر پیکان محمد دانشگر با یکی از هوادارانی که بیرون از ورزشگاه حضور داشت مجادله و درگیری لفظی داشت که همین امر منجر به تصمیم فرهاد مجیدی برای کنار گذاشتن او شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  باقری، محمدی‌مهر و دانشگر استقلالی شدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *