تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

فیلم نیوز: تقریبا یک هفته از انتشار روایتی تلخ از زندگی این روزهای ماندانا سوری می‌گذرد. در این مدت مردم و سینماگران با این بازیگر همدردی کردند. اما به تازگی یکی از دوستان ماندانا سوری که از وخامت اوضاع و احوال او خبر داده بود، شماره کارتی را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کرد.

تنها ۱۲میلیون تومان برای ماندانا سوری جمع شد

در متنی که به تازگی پوریا ذوالفقاری روزنامه نگار سینمایی منتشر کرده آمده است:

لطفا این متن را لایک نکنید. پیام های همدردی نگذارید. در دایرکت در خواست دیدار با ماندانا سوری را ندهید. هیچ یک از این ها دوای دردهای جسمی و مالی او نیست. از سینماگرانی که شماره کارت گرفتند و کمک کردند ممنونم. ولی مجموع کمک ها دوازده میلیون تومان شد. قریب یک ششم مبلغ مورد نیاز برای نجات ماندانا سوری. من شماره کارت ماندانا را برای کمک های مردمی اعلام می کنم. اگر فردا یا نهایتا پس فردا خبر و عکس آوارگی و ویلچر نشین شدن او هم منتشر شد، من یکی توان نگریستن به خود را در هیچ آینه ای ندارم. اگر همکاران ماندانا و سینماگران و هرکسی که شماره کارت او را گرفته می توانند با بی شرمساری به زندگی خود ادامه دهند، خب مبارکشان باشد. متاسفم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی: برای بعد از ۲۰فروردین، یکشنبه تصمیم می‌گیریم

درباره ی مدیر سایت

۲ دیدگاه

  1. همان جناب مهران مدیری خود به تنهایی می توانددر چند مرحله مشکل هزینه های ایشان را برطرف کند کافیست تنها بخواهد! راستی هنوز کسی نمی داند سرنوشت هدیه های میهمانان دور همی چه شد؟! آیا به زلزله زده ای کمک شد؟

  2. کافیست تنها چند خواننده پس از ماهای محرم و صفر هر کدام یک کنسرت به این منظور برگزار کنند واقعا کمک چشمگیری به پرداخت هزینه های درمان این خانم خواهد شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *