تهدید کالدرون: بعد از بازی حرف‌هایم را می‌زنم تهدید کالدرون: بعد از بازی حرف‌هایم را می‌زنم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تهدید کالدرون: بعد از بازی حرف‌هایم را می‌زنم

تهدید کالدرون: بعد از بازی حرف‌هایم را می‌زنم

خبرگزاری مهر: گابریل کالدرون درنشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال گفت: هر بازی برای ما حکم فینال دارد و این دیدار نیز به همین شکل خواهد بود. تقریباً تمام تیم ها می خواهند مقابل ما بهترین عملکرد خود را داشته باشند و این برای ما سخت خواهد بود. گفته ام هر بازی حکم یک فینال را دارد.

وی درباره عملکرد پرسپولیس یادآور شد: لیگ را با برد شروع کردیم و می‌خواهیم نیم فصل را هم با پیروزی تمام کنیم. این برای ما اهمیت زیادی دار که سه امتیاز را بگیریم.

کالدرون درباره فرارداد خود با پرسپولیس تاکید کرد: این اتفاقی است که شش ماه پیش افتاده و نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم و فقط می‌خواهم به بازی فکر کنم. تمرکزم روی این بازی است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت درباره برنامه های خود برای ادامه کار باپرسپولیس اظهار داشت: از شرایط امروز تیم خیلی راضی هستم. بعضی از سختی‌ها طبیعی بود که وجود داشته باشند و بعضی مشکلات هم غیر عادی بود ولی با آن مواجه شدیم. من خوشحالم جانشین مربی قبلی شدم که موفقیت های زیادی با تیم داشت. اینجا آمدم تا موفقیت های زیادی را ادامه دهم.

کالدرون افزود: فلسفه فوتبالی ما نیاز به زمان داشت تا در تیم تغییر ایجاد کند. الان هم رابطه خوبی با بازیکنان دارم و من از این بابت خوشحالم. ما هدف مربی قبلی تیم را دنبال می‌کنیم و آن این است که قهرمان شویم. من این چالش را پذیرفتم چون می‌دانستم تیمی که سه بار قهرمان شود برای چهارمین بار هم می تواند.

حتما بخوانید:  اخبار تائیدنشده از مرگ ریحانه پارسا در استانبول

وی درباره گلایه هایی که از باشگاه کرده بود تاکید کرد: متاسفانه کسانی هستند که حقیقت و واقعیت را نمی گویند. من هم در این مدت سکوت کردم چون می‌خواستم به کارم ادامه دهم و روی هدفم متمرکز باشم. هدف من ایجاد یک تیم جدید بود و به خاطر این از مسائل شخصی خودم حرف نمی‌زنم. آنها قصد دارند تمرکز من را به هم بزنند و باعث نگرانی من شوند. بعد از بازی در این رابطه بیشتر حرف می‌زنم چون بازی فردا برای من در اولویت است. من شش ماه تلاش کردم که تیم ثبات داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا شخص دیگری صفحه شخصی شما را در اینستاگرام مدیریت می کند گفت: صفحه شخصی ام توسط خودم و پسرم کنترل می‌شود. ترجمه فارسی آن مطلب هم با تایید من انجام شده است. دروغ گفته می‌شود تا با مردم فاصله بگیرم. من از هواداران می‌خواهم صفحه شخصی من را دنبال کنند. من حقیقت را آنجا بیان می‌کنم. باعث تاسف است دروغ بچرخد کس دیگری صفحه آن را مدیریت می کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *