تهیه کننده «دورهمی» عذرخواهی کرد تهیه کننده «دورهمی» عذرخواهی کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تهیه کننده «دورهمی» عذرخواهی کرد

تهیه کننده «دورهمی» عذرخواهی کرد

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، سید مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه «دورهمی» شبکه نسیم با اشاره به پخش بخش هایی از یک قسمت این برنامه در یک شبکه ماهواره‌ای آن را نشانه استیصال چنین شبکه‌هایی دانست و بیان کرد: این شبکه‌ها به چنان فلاکتی رسیده‌اند که می‌خواهند با دزدی از سرمایه‌های معنوی دسته چندم صداوسیمای جمهوری اسلامی مخاطبی برای خود دست و پا کنند.

وی با بیان اینکه تصاویر پخش شده از یک برنامه پخش‌نشده «دورهمی» با دوربین تلفن همراه ضبط شده است، گفت: ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی دهیم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه بعضا به آن‌ها اجازه می‌دهیم تلفن همراه خود را به داخل استودیو بیاورند.

تهیه کننده برنامه «دورهمی» محافظت از سرمایه‌های معنوی سازمان صداوسیما را از وظایف برنامه‌سازان رسانه ملی دانست و تصریح کرد: هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصی دارد اما همگی بر حفظ سرمایه‌های تولید شده خود تاکید و حساسیت ویژه دارند و برنامه سازان خود را امانتداران آن رسانه می‌دانند.

احمدی در پایان تاکید کرد: به رغم همه تلاش‌هایی که با همکارانم در این مدت داشته‌ایم اما از قصور به‌وجود آمده در حفظ امانت رسانه ملی بسیار ناراحتم و عذر خواهی می‌کنم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وزارت خارجه: دیدار پوتین و ترامپ ربطی به ما ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *