توئیت کنایه‌آمیز ظریف به ترامپ، جهانی شد توئیت کنایه‌آمیز ظریف به ترامپ، جهانی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توئیت کنایه‌آمیز ظریف به ترامپ، جهانی شد

توئیت کنایه‌آمیز ظریف به ترامپ، جهانی شد

ایرنا: ترجمه چینی توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مراسم باشکوه تشییع سردار شهید «قاسم سلیمانی» در سه ساعت بیش از سه میلیون بازدید داشت.

این توئیت در حساب ویبو سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین به زبان چینی منتشر شده بود.

وزیر امور خارجه در این توئیت خطاب به رییس جمهوری آمریکا نوشت: آقای ترامپ! آیا در عمر خود چنین دریایی از انسان‌ها را دیده‌اید، هنوز تصور می‌کنید می‌توانید اراده این ملت بزرگ و مردمش را بشکنید؟

توئیت کنایه‌آمیز ظریف به ترامپ، جهانی شد

ظریف در تازه‌ترین توییت خود خطاب به رییس جمهوری آمریکا نوشت: آیا هنوز می‌خواهید به مشورت‌های دلقک‌هایی که به شما درباره منطقه ما مشورت می‌دهند گوش کنید؟

ظریف در ادامه پرسید: آیا هنوز تصور می‌کنید می‌توانید اراده این ملت بزرگ و مردمش را بشکنید؟

وزیر امور خارجه تاکید کرد: پایان حضور شوم آمریکا در غرب آسیا آغاز شده است.

بامداد جمعه پهپادهای آمریکایی به دستور ترامپ در یک عملیات تروریستی در فرودگاه بغداد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی مهندس معاون حشد الشعبی عراق را به شهادت رساندند.

در حالی که رسانه های وابسته به‌آمریکا تلاش می کردند با سوء استفاده از اتفاقات ماه‌های اخیر عراق ،سمت و سوی اعتراضات را متوجه ایران کنند و کارزار رسانه ای علیه روابط و مناسبات صمیمانه ایران و عراق به راه انداخته بودند تشییع باشکوه پیکر شهدای مقاومت در شهرهای عراق و سپس در خوزستان و مشهد خط بطلانی بر این خط مشی رسانه ای آمریکای – صهیونیستی در منطقه بود.

امروز بعد از اقامه نماز رهبر انقلاب، میلیون‌ها عزادار تهرانی پیکر شهدای مقاومت را از دانشگاه تهران تا میدان‌ آزادی بدرقه کردند.

حتما بخوانید:  تشبیه مناظره‌ها به خندوانه و کودک‌شو!

حضور میلیونی عزاداران در مراسم تشییع پیکر مجاهدان و شهدای مقاومت مورد توجه اغلب رسانه‌های جهان قرار گرفته است.

طی سه روز گذشته، پیشرفت تحولات پس از ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محور توجه افکار عمومی چین تبدیل شده و اخبار و گزارش های این ترور در سرخط اخبار رسانه های چین قرار دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *