توصیف شنیدنی ضرغامی درباره آزادی زنان ایرانی! توصیف شنیدنی ضرغامی درباره آزادی زنان ایرانی! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توصیف شنیدنی ضرغامی درباره آزادی زنان ایرانی!

توصیف شنیدنی ضرغامی درباره آزادی زنان ایرانی!

برترین‌ها: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی و در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به وضعیتی که کرونا نسبت به سال گذشته ایجاد کرده است، به نظر می‌رسد اقبال مردم به مسافرت بیشتر از سال قبل شده است. در ستاد نوروزی نیز درباره مراکز اقامتی و گردشگری هماهنگی‌های انجام شده و روز دوشنبه در سطح بالایی، این موضوع با استانداران بررسی می‌شود.»

توصیف شنیدنی ضرغامی درباره آزادی زنان ایرانی!

عزت‌الله ضرغامی درباره ایران‌هراسی در بین گردشگران نیز گفت: «در میان گردشگران خارجی ایران‌هراسی باطل ایجاد شده است. گردشگران خارجی با ذهنیتی که نسبت به ایران دارند تصمیم می‌گیرند این سفر را انجام دهند، اما وقتی به ایران می‌آیند دیدگاهشان تغییر می‌کند.»

او افزود: «در نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از تورگردانان به من می‌گفت «در هیچ کجا آزادی‌ای را که خانم‌ها در ایران دارند ندیده‌ام. زمانی که به ایران سفر کردم دیدم زنان پشت فرمان نشسته‌اند، حجاب ندارند، سیگار می‌کشند و کمربند هم نبسته‌اند خیلی از ذهنیت‌هایم اصلاح شد». توهم‌هایی درباره ایران وجود دارد که طبیعی است، چون گردشگری رقابتی است و خیلی‌ها می‌خواهند ظرفیت ما را بگیرند.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دولت تصمیمی برای قطع یارانه‌ها ندارد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *