توصیه دولت به مردم: کالا گران است، نخرید! توصیه دولت به مردم: کالا گران است، نخرید! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توصیه دولت به مردم: کالا گران است، نخرید!

توصیه دولت به مردم: کالا گران است، نخرید!

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:اگرچه ممکن است توزیع اینترنتی شامل همه مردم نباشد اما از آنجایی که سزای گران فروش نخریدن است این شیوه فروش باعث خواهد شد بازار آرامش را به خود ببیند.

جزئیات عرضه اینترنتی کالا‌های اساسی اعلام شد

اسماعیل قادری‌فر:

* مدل سفارش هوشمند و تحویل‌ مویرگی درب منازل نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های حجیم حمل ونقلی است از این‌رو از همه استارتاپ‌ها و کسب وکارهای نوین درخواست کردیم که به میدان بیایند و دراین مسیر ما را یاری دهند. خوشبختانه از این طرح استقبال خوبی شده است و تعداد قابل توجهی از استارتاپ‌ها به ما پیوستند.

*  توزیع اقلام به صورت B2B تحت یک شبکه هوشمند صورت خواهد گرفت تا بتوانیم از ظرفیت‌های فیزیکی اصناف نیز بهره بگیریم.

* برای عزیزانی که امکان خرید اینترنتی برای آنها فراهم نیست شرایطی را مهیا کردیم که آنها بتوانند نیازهای خود را با قیمت مصوب در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های سطح شهر تهیه کنند.

* درحال حاضر کشور با مشکل کمبود کالا مواجه نیست کالا به وفور در بازار موجود است به‌خصوص محصولات کشاورزی و مواد غذایی و ۲۱ قلم کالای اساسی سبد خانوارها. اما این کالاها و خدمات به دلیل عدم نظارت هوشمند و واسطه‌گری‌ها با قیمت مناسب به دست مردم نمی‌رسد.

* قیمت تخم مرغ شانه‌ای ۴۳ هزار تومان است و مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان و قیمت مرغ گرم ۳۱ هزار تومان است.

* نظارت باید به‌صورت هوشمند دنبال شود تا دسترسی مردم به کالاهای ضروری با قیمت مصوب آسان‌تر شود. اگرچه ممکن است توزیع اینترنتی شامل همه مردم نباشد اما از آنجایی که سزای گران فروش نخریدن است این شیوه فروش باعث خواهد شد بازار آرامش را به خود ببیند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مصدومیت و گریه عباسعلی پس از حذف از المپیک

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *