توضیح دادستان تهران درباره ادعا‌ی «یاسی اشکی» توضیح دادستان تهران درباره ادعا‌ی «یاسی اشکی» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح دادستان تهران درباره ادعا‌ی «یاسی اشکی»

توضیح دادستان تهران درباره ادعا‌ی «یاسی اشکی»

خبرگزاری مهر: دادستان تهران آخرین وضعیت ورود دادستانی به اتفاقات بازار تهران و ادعاهای “یاسی اشکی” توضیحاتی ارائه کرد.

عباس جعفری دولت ابادی دادستان استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حادثه اخیر بازار تهران چه تعداد بازداشت شدند،گفت: با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند کسانی که وضع بازار را به هم زدند از جنس بازار نبودند. عده ای در تلاش اند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته؛ حال که این طور نبوده است.

وی افزود: طبق دستگیری هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم و سران محرک را شناسایی کردیم .اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می کردند نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بهم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست.

دادستان تهران تصریح کرد: کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آخرین وضعیت ورود دادستانی به موضوع ادعاهای “یاسی اشکی” گفت: عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما هم توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم. در حال تحقیقات هستیم. دولت آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند گفت: کسانی که دست اندرکار بودند. از آنها دعوت کردیم که توضیح دهند. مکاتبه شده پاسخ هایی را داده اند. و به آنها جواب می‌دهیم.

دادستان تهران در پاسخ به سوال دیگری در مورد احراز تخلف در قضیه واردات واکسن مرتبط با ادعاهای اشکی صحبت هایی شده یا خیر گفت ‌: توضیحاتی را در این رابطه خواسته تیم و مسئولان امر فراخوانده شده اند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حتما بخوانید:  گروسی: ایران نباید بازرسان آژانس را بیرون نکند

دولت آبادی در پاسخ به سوال دیگری در مورد حضور مهدی جهانگیری در همایش های اقتصادی و عرصه عمومی، پرونده این فرد در چه وضعیتی است، گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده دارد کارشناسی می‌شود. وی ادامه داد: این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *