توضیح درباره حکم پرونده عامل فیلترینگ تلگرام توضیح درباره حکم پرونده عامل فیلترینگ تلگرام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح درباره حکم پرونده عامل فیلترینگ تلگرام

توضیح درباره حکم پرونده عامل فیلترینگ تلگرام

ایسنا: سخنگوی قوه قضاییه درباره آخریت وضعیت پرونده بیژن قاسم زاده، قاضی سابق دادسرای فرهنگ و رسانه که دستور فیلتر تلگرام را صادر کرده بود را تشریح کرد.

توضیح درباره وضعیت پرونده عامل فیلترینگ تلگرام

ذبیح الله خداییان:

* (در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رای پرونده بیژن قاسم زاده به چه علت نقض شده و چه نقصی داشته است؟): ایشان قبلا محکوم شده بود و یکی از جرایم ارتکابی اش، جرم ارتشا بود که محکومیت یافته بود و پرونده در این بخش در ارتباط با ارتشاء نقص تحقیقاتی داشته و رای نقض شده و به دادگاه صادر کننده عودت داده شد و هم اکنون در حال تکمیل تحقیقات و استماع اظهارات شهود و مواجهه حضوری است.

* قسمت دیگر از حکم صادر کننده نقض بلاارجاع بوده که بر این اساس در دیوان عالی نقض شده و بدلیل اینکه نقض بلاارجاع شده حکمی که صادر شده بدون رعایت تعدد جرم باید باشد و بعد از تکمیل تحقیقات و صدور حکم و اگر اعتراضی شود به دیوان ارسال می شود والا حکم اجرا خواهد شد.

چند روز پیش احمدرضا عابدزاده عکسی از یک مراسم دورهمی منتشر کرد که خبرساز شد چرا که بیژن قاسم زاده قاضی جنجالی پیشین دادگستری یکی از حاضران در این عکس بود. کسی که شاید مهمترین تصمیم قضایی‌اش صدور دستور فیلتر تلگرام باشد یا دست کم این روزها بیشتر با آن شناخته می‌شود.

توضیح درباره وضعیت پرونده عامل فیلترینگ تلگرام

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کاهش محدودیت‌های کرونایی در دبی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *