تکذیب حضور شخصیت نظامی در هواپیمای ماهان تکذیب حضور شخصیت نظامی در هواپیمای ماهان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تکذیب حضور شخصیت نظامی در هواپیمای ماهان

تکذیب حضور شخصیت نظامی در هواپیمای ماهان

خبرگزاری مهر: ساعتی پیش یک فروند هواپیمای ماهان که از فرودگاه امام خمینی به مقصد بیروت در پرواز بود از سوی دو فروند جنگنده امریکایی که از یکی از پایگاه‌های نظامی این کشور در منطقه مدیترانه در اسمان سوریه در پرواز بودن به هواپیمای مسافری ماهان نزدیک شده که سبب شد تا خلبان ایرانی این هواپیما تصمیم به کاهش ارتفاع بگیرد.

یک منبع اگاه در یکی از نهادهای رصد ترافیک هوایی به خبرنگار مهر گفت در اثر این کاهش ارتفاع تعدادی از مسافران لبنانی به دلیل نبستن کمربند دچار مصدومیت شدند ولی مسافران ایرانی میان مصدومان نبودند.

این مقام اگاه افزود هواپیمای مذکور پس از نشستن در فرودگاه بیروت سوختگیری کرده و مجدد در حال بازگشت به ایران است.

این مقام اگاه افزود مشخص نیست که آیا به خلبان هواپیمایی ماهان از سوی این دو جنگنده هشدارهای فرود یا شلیک داده شده یا خیر که پس از برگشتن به فرودگاه امام خمینی و ارائه گزارش‌ها این موضوع روشن خواهد شد.

تسنیم هم در این رابطه نوشت: 

برخی منابع می‌گویند: منطقه‌ای که برای هواپیمای ایرانی ایجاد مزاحمت شده، جنگنده های آمریکایی مستقر هستند و پدافند هوایی سوریه این منطقه را پوشش نمی‌دهد.

این منابع درباره جزئیات این رویداد گفتند: یک جت جنگنده آمریکایی با پرواز بر بالای هواپیمای مسافربری ماهان و یک جت دیگر با پرواز بر پایین هواپیما، آن را تحت محاصره قرار دادند.

پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم از منابع مطلع حاکیست برخلاف برخی شایعات، هیچ شخصیت سیاسی یا نظامی در هواپیمای ماهان که مورد تهدید جنگنده‌ها قرار گرفت حضور نداشته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عذرخواهی مجری جنجالی از باشگاه استقلال

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *