تکرار ماجرای سیلی عنابستانی این بار در سئول تکرار ماجرای سیلی عنابستانی این بار در سئول | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تکرار ماجرای سیلی عنابستانی این بار در سئول

تکرار ماجرای سیلی عنابستانی این بار در سئول

بی بی سی: تصاویر دوربین مداربسته یک بوتیک در سئول نشان می‌دهد زنی درحال مشاجره با دو کارمند این فروشگاه است و به صورت یکی از آنها که قصد میانجیگری دارد، سیلی می‌زند. پلیس زنی که سیلی زده را شناسایی می‌کند و مشخص می‌شود او همسر سفیر بلژیک در کره جنوبی است.

پیتر لیسکوهیر، سفیر بلژیک در کره جنوبی به علت آن که همسرش به صورت یک فروشنده بوتیک سیلی زده عذرخواهی کرده و همزمان اعلام کرده که سفارتخانه تحت مدیریت او در این رابطه با پلیس همکاری خواهد کرد.

پلیس زنی که در این ویدئو سیلی می‌زند را سیانگ سیشو، همسر سفیر بلژیک در کره جنوبی شناسایی کرده است.

آقای لیسکوهیر گفته فارغ از علت مشاجره رفتار همسرش “غیرقابل قبول” بوده است.

تکرار ماجرای عنابستانی این بار در سئول

ماجرا از آنجا آغاز شد که کارمند این بوتیک در هنگامی که خانم سیانگ قصد ترک فروشگاه را داشت به اشتباه به مشکوک شد که یکی از لباس‌ها را بدون پرداخت بهایش در اتاق پرو به تن کرده و در حال خروج از فروشگاه است.

همین موضوع باعث خشم همسر سفیر شد و او برای اعتراض به این رفتار به داخل فروشگاه بازگشت.

پلیس سئول می‌گوید هنوز موفق نشده خانم سیانگ را برای مصاحبه پیدا کند.

سفارت بلژیک اما گفته همسر سفیر که ۶۳ سال سن دارد به علت سکته در بیمارستان بستری است و به محض بهبودی با پلیس همکاری خواهد کرد.

اما رسانه‌های کره‌جنوبی به نقل از برخی از مخاطبان خود ابراز نگرانی کرده‌اند که بلژیک با استفاده از مصونیت دیپلماتیک همسر سفیر، مانع از رسیدگی به موضوع شود.

حتما بخوانید:  مردم در خیابان هستند و نیستند، به جان هم نیفتیم

آن طور که گزارش شده این واقعه در روز نهم آوریل (دو هفته پیش) روی داده است و در جریان آن خانم سیانگ بعد از آن که حدود یک ساعت در فروشگاه به امتحان البسه مختلف مشغول بوده، فروشگاه را ترک می‌کند اما یکی از کارمندان به یکی از لباس‌هایی که تن او بوده و از محصولات همان فروشگاه بوده مظنون می‌شود و او را در حال خروج از فروشگاه متوقف می‌کند. اما این لباس را خانم سیشو پیش‌تر از همین فروشگاه خریده بود و همین موضوع موجب خشم همسر سفیر می‌شود.

کارمند فروشگاه عکسی از صورت خود که به علت سیلی سرخ و متورم شده بوده را منتشر کرده است

تکرار ماجرای عنابستانی این بار در سئول

کارمند سیلی خورده می‌گوید: “من خانمی که بهم سیلی زد را نمی‌شناختم، اما او خیلی با اعتماد بنفس به نظر می‌رسید و نشانی از این که از کارش پشیمان است در او دیده نمی‌شد”.

در بیانیه سفارت بلژیک آمده که آقای لیسکوهیر “خالصانه بابت روی دادن این واقعه متاسف است” و تمایل دارد “به جای همسرش عذرخواهی کند”.

او گفته: “فارغ از این که ماجرا چه بوده، رفتار همسر و عکس العمل او غیرقابل قبول بوده است”.

سفارت بلزیک گفته: “خانم سیانگ هم اکنون قادر به پاسخ دادن به تقاضای پلیس نیست چرا که در حال گذراندن دوران درمان پزشکی مربوط به سکته‌ای است که هفته گذشته روی داد. ما امیدواریم روند بهبودی او به سرعت پیش برود و هرچه زودتر بتواند در تحقیقات پلیس مشارکت کند تا همه ما بتوانیم این ماجرای تاسف‌برانگیز را پشت سر بگذاریم”.

انتشار ویدیوی مربوط به این واقعه و اخبار آن موجب خشم عمومی در کره جنوبی شده چرا که مردم این کشور نگران پیگیری نکردن مناسب آن به علل دیپلماتیک هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *