تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

تیم ملی تنها؛ کی‌روش علیه همه، همه علیه کی‌روش

دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی قرمزپوشان ایران به پایان رسید. اما این دیدار با حاشیه هایی از جمله تحریم نشست خبری بعد از بازی ازسوی کی روش و همچنین درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران مواجه شد.

کی‌روش و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بنا به دلایلی که از سوی فدراسیون فوتبال یا مسئولان تیم ملی اعلام نشده تصمیم به سکوت گرفته‌اند اما اینکه سرمربی میهمان در نشست خبری قبل و بعد از بازی حضور داشته باشد و کی‌روش در هیچ‌کدام از این دو نشست خبری به عنوان مربی تیم میزبان حاضر نشود از جمله اتفاقات عجبیی است که فقط نمونه آن را می‌توان در فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران یافت.

همچنین اتفاق عجیبی که روی سکوها رخ داد و تماشاگران اندکی اقدام به تشویق برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس کردند. این اقدام پشت نیمکت تیم ملی و در شرایطی که کارلوس کی‌روش اقدام به صحبت با کمک های خود می‌کرد رخ داد که البته با واکنشی نیز از سوی او همراه نشد. این طرفداران البته قصد داشتند برای وینفرد شفر، سرمربی استقلال که در جایگاه ویژه حضور داشت کری بخوانند که با لبخند سرمربی آلمانی آبی‌ها همراه بود.

همچنین پس از پایان دیدار دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو، خبرنگاران طبق روال همیشه در میکسدزون ورزشگاه آزادی برای مصاحبه با عوامل بازی از جمله بازیکنان و کادرفنی، منتظر بودند. در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر از الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی مشغول پرسیدن سؤال درباره شادی او با مشت‌های گره کرده پس از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، دستیاران کی‌روش به سمت این خبرنگار حمله‌ور شدند.

حتما بخوانید:  خسرو سینایی، کارگردان سرشناس سینما درگذشت

جزئیات بیشتر از این درگیری را در لینک زیر بخوانید:

درگیری دستیار کارلوس کی‌روش با خبرنگاران

اوسیانو کروز، یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش با حمله به این خبرنگار و گرفتن گوشی او که مشغول فیلمبرداری بود، جملات زشتی را هم به زبان آورد. مارکار آقاجانیان هم به انتقاد از این خبرنگار پرداخت، در حالی که خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی ملزم به انجام وظیفه خود که همانا انجام مصاحبه است، می‌پرداختند. کار به جایی رسید که یکی دیگر از خبرنگاران در حمایت از همکار رسانه‌ای خود به این مسئله اعتراض کرد که فحاشی‌ها به این خبرنگار نیز صورت گرفت.

پس از رخداد این حواشی در بازی شب گذشته تیم ملی ایران مقابل ترینیدادوتوباگو، پژمان راهبر، یکی از تحلیلگران معروف ورزشی که پیش تر حامی کی روش بود با انتشار پستی ضمن واکنش به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار و رفتار زننده او؛ بابت حمایت از سرمربی تیم ملی از مردم عذرخواهی کرد.

او نوشت:

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

مشخص نیست این بی‌احترامی به رسانه و مردم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. قطعا کسب اطلاع از وضعیت تیم ملی حداقل حق هواداران و مردم است اما قهر کی‌روش و بی‌احترامی او و تیمش همچنان ادامه دارد و فدراسیون هم نظاره‌گر این ماجراست بی‌‌آنکه واکنشی داشته باشد.

در ادامه فرهاد عشوندی و افشین خماند، دو روزنامه نگار مطرح کشور هم با انتشار پستی به درگیری دستیار کی روش با یک خبرنگار اینگونه واکنش نشان دادند.

افشین خماند

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

فرهاد عشوندی

حاشیه سازی کی‌روش همچنان ادامه دارد!

در ادامه واکنش برخی کاربران شبکه هیا اجتماعی به حاشیه‌های این روزهای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را می‌خوانید:

حتما بخوانید:  کرواسی ۱ - فرانسه ۱؛ تا دقیقه ۲۸

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

واکنش ها به قهر کی روش

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *