جزئیات خبر آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری جزئیات خبر آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات خبر آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری

جزئیات خبر آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری

دیروز امام جمعه ایرانشهر خبر از آزار جنسی گروهی از دختران ایرانشهری داد و پس از آن موجی از واکنش ها به راه افتاد، امروز اما رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان میگوید آمار ارائه شده تایید شده نیست.

نبی بخش داوودی؛ فرماندار ایرانشهر می‌گوید: پیگیری این مسائل از نظر قانونی چارچوب‌های خاص خود را دارد و به‌راحتی نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد چرا که تاکنون به تعداد یا اطلاعات مشخصی از موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر دست نیافته‌ایم. داوودی متذکر شد: به‌زودی اخبار موثق در این‌باره منتشر خواهد شد.

همچنین امام جمعه ایرانشهر در این‌باره گفت: منبع صحبتی که در نماز عید فطر ایرانشهر داشته‌ام، اولیای یکی از دختران آسیب‌دیده بود که با حجمی از نگرانی و اضطراب از بنده خواست این موضوع را به گوش مسئولان برسانم تا پیگیری شود و از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

وی درباره تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر گفت: طبق اطلاعاتی که تا قبل از نماز عید فطر از طریق خانواده‌ها و اطلاعات انتظامی به بنده رسیده تعداد قربانیان تجاوز در ایرانشهر در چندماه اخیر ۴۱ نفر است.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده سرمایه‌دار و غنی است. متاسفانه عده‌ای زور دارند و عده‌ای هم زر و پول دارند و گاهی همراه شدن این دو گروه با هم سبب رخ دادن اتفاقاتی مانند تجاوز به دختران در ایرانشهر می‌شود.

همچنین نماینده ایرانشهر در این‌باره گفت: موضوع تجاوز به دختران در ایرانشهر اتفاق افتاده اما تاکنون آمار دقیقی از این موضوع به ما داده نشده و موضوع در دست پیگیری است.

محمد نعیم امینی‌فرد افزود: از نیروهای قضایی و انتظامی خواسته‌ایم در اسرع وقت ابعاد مختلف قضیه بررسی و موضوع تجاوز به دختران ریشه‌یابی شود

حتما بخوانید:  ربیعی: غنی‌سازی از مرز ۳.۶۷درصد عبور می‌کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان خواستار برخورد با خاطیان ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری شد.

فاطمه فاضلی گفت: بر اساس اخبار و یافته‌ها چندین نفر از دختران ایرانشهری قربانی این حادثه شوم شده‌اند که تنها تعدادی جسارت این را یافته که از رنج حادثه سخن بگویند.

فاضلی تاکید کرد: ریش سفیدان و متنفذین استان به جدیت این حادثه را پیگیری کنند و جامعه را به آرامش، آگاهی و مسئولیت‌پذیری دعوت کنند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ادعایی که از سوی آقای مولوی در نماز جمعه ایرانشهر اعلام شده مورد تایید ما نیست، گفت: تاکنون ۳ نفر در خصوص موضوع آدم‌ربایی و تجاوز دختران در ایرانشهر شکایت کرده‌اند که در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در رابطه با موضوع آدم‌ربایی دختران ایرانشهری اظهار کرد: جزئیاتی که تاکنون در رابطه با این پرونده اعلام شده درباره تعداد افرادی که به آنها تجاوز شده و ادعایی که آقای مولوی در نماز جمعه داشته به هیچ وجه مورد تایید ما نبوده و مسأله در حال بررسی است.

ایرنا هم در خبری اعلام کرد: «شماری از مردم ایرانشهر در مقابل فرمانداری تجمع کردند».

جزئیات آزار جنسی ۴۱ دختر در ایرانشهر

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حدود ۵۰ نفر از مردم ایرانشهر در اعتراض به تعرض انجام شده به تعدادی از دختران این شهرستان در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواهان اشد مجازات برای ربایندگان شدند.

تجمع کنندگان که زن و مرد بودند از فرماندار ، مسئولان امنیتی و قضایی خواستند تا متهمان و متجاوزان را در اسرع وقت دستگیر کنند و به مجازات برسانند.

حتما بخوانید:  نماینده آمریکایی: دیپلمات‌های ایران را بیرون کنید

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با حضور در جمع معترضان گفت: با تلاش دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی ،انتظامی و اطلاعاتی سر نخ هایی بدست آمده است و عوامل مورد نظر تحت تعقیب هستند.

نبی بخش داودی افزود: یک نفر در این رابطه دستگیر شده و مطمئن باشید با عوامل این ناامنی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *