جزئیات غرق شدن کشتی ایرانی در آب‌های عراق جزئیات غرق شدن کشتی ایرانی در آب‌های عراق | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات غرق شدن کشتی ایرانی در آب‌های عراق

جزئیات غرق شدن کشتی ایرانی در آب‌های عراق

برترین‌ها: مدیرکل ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شب گذشته یک فروند کشتی تجاری ایران که از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود ساعت ۳ بامداد امروز نزدیکی این بندر غرق شد.

غرق‌شدن یک کشتی ایرانی در آب‎های عراق

عراق: یک کشتی ایرانی در آب‎های سرزمینی عراق غرق شد

«کاظم فنجان الحمامی» نماینده استان بصره در پارلمان عراق گفت که یک کشتی تجاری ایران پنجشنبه شب در آب‎های سرزمینی عراق غرق شده است.

وی به خبرگزاری شفق نیوز گفت که نام این کشتی ایرانی «بهبهان» نام دارد و کشتی‌های عراقی فورا برای نجات سرنشینان آن وارد عمل شدند. نماینده پارلمان که ریاست وزارت حمل و نقل عراق را بر عهده داشت، گفت که چهار خدمه کشتی نجات پیدا کردند، اما عملیات برای کشف پنج مفقودی در جریان است.

منابع عراقی می‌گویند که این کشتی تجاری در حالی غرق شده که منتظر ورود به بندر «ام‌القصر »عراق بوده است.

جزئیات تازه ازکشتی ایرانی غرق شده در بندر عراقی

مدیرکل ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شب گذشته یک فروند کشتی تجاری ایران که از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود ساعت ۳ بامداد امروز نزدیکی این بندر غرق شد.

نادر پسنده، مدیرکل حفاظت و امینی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مقامات اداره کل بندر خرمشهر در محل سانحه قرار دارند و در حال نجات دریانوردان هستند، گفت: این شناور حامل ۸۵۰ تن سرامیک صادراتی ایران به عراق بود که در نزدیکی اسکله شماره ۵ بندر ام القصر عراق غرق شد.

این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد که تاکنون ۴ نفر از سرنشینان این کشتی تجاری نجات یافتند اما جسد دو تن دیگر از آب گرفته شده است.

حتما بخوانید:  وزیر خارجه عراق از ایران دلجویی کرد

وی گفت: تعداد دیگری از این سرنشینان ناپدید شدند که جستجوی شناورهای امدادی ایرانی و عراقی برای یافتن این دریانوردان ادامه دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *