جزئیات ورود بسیج به غائله کرونا و گرانی‌ها جزئیات ورود بسیج به غائله کرونا و گرانی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات ورود بسیج به غائله کرونا و گرانی‌ها

جزئیات ورود بسیج به غائله کرونا و گرانی‌ها

خبرگزاری ابنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در هفته بسیج خبر داد.

جزئیات ورود بسیج به غائله کرونا و گرانی‌ها

سردار سلیمانی:

* در مبارزه با ویروس کرونا یک طرح تکمیلی به نام طرح شهید سلیمانی با نظارت وزارت بهداشت اجرا خواهیم کرد که مهمترین ویژگی آن این است که محله‌ور است و ظرفیت‌های محلی و دستگاه‌های مختلف برای این‌کار در نظر گرفته شده است. در این طرح گروه‌های بهداشتی با پشتیبانی ۵۴ هزار پایگاه مقاومت بیماران را شناسایی کنند.

* بیمارانی که حال وخیمی ندارند در مکان‌هایی اسکان داده شده و از لحاظ غذایی و بهداشتی پشتیبانی می‌شوند و افرادی که حال وخیمی دارند، به بیمارستان اعزام می‌شوند. بیمارانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند نیز تحت کنترل قرار می‌گیرند. این طرح از استان خراسان رضوی آغاز شده و امروز استان فارس هم این طرح را سراسری آغاز می‌کند. اگر این طرح با همین روال پیش برود امیدواریم که شاهد کاهش نرخ ابتلا در کشور باشیم.

* (درباره کمک بسیج به مهار گرانی‌ها): برای کمک به شبکه نظارتی سازمان حمایت در ابتدا ۲۵۰۰ همیار نظارت معرفی کردیم و بعد از آن نیز اعلام آمادگی کردیم که درخواست ۴۰۰۰ نفر همیار را دادند. بسیج در موضوع کشف انبارهای احتکار شده هم فعال بوده و توانسته بسیاری از این انبارها را کشف کند. قرار شد کمکی هم به وزارت جهاد کشاورزی بکنیم که در زمینه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم بسیج اعلام آمادگی کرده است.

* (درباره اجرای گشت‌های محله‌ور): با تاکید شورای امنیت کشور و پیگیری شورای تامین استان تا گشت‌های محله‌ور رضویون بسیج فعال است و بسترهای تقویتی برای آنها اندیشیده شده است. با قوه قضاییه ‌و نیروی انتظامی هم هماهنگی شده و این گشت‌ها در حال انجام است و تقویت خواهند شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  هوآوی بعد از اپل، محبوب‌ترین برند تلفن همراه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *