جزئیات چند دقیقه پرالتهاب در پرواز تهران – ماهشهر جزئیات چند دقیقه پرالتهاب در پرواز تهران - ماهشهر | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات چند دقیقه پرالتهاب در پرواز تهران – ماهشهر

جزئیات چند دقیقه پرالتهاب در پرواز تهران – ماهشهر

برترین‌ها: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از خروج هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر از باند فرودگاه خبر داد و گفت: هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی‌توان ارائه کرد.

 صبح امروز (دوشنبه هفتم بهمن‌ماه) هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر با سانحه مواجه شده و خبر آن در همه رسانه‌ها منتشر شد.

رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – در توضیح این حادثه اینگونه توضیح داد: هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود (لندینگ) در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می‌شود اما هیچ آسیبی به مسافران وارد نشده است.

وی ادامه داد: این هواپیما از نوع بوئینگ MD و تعداد مسافران آن ۱۳۵ نفر بوده است که همه آنها در سلامت کامل هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی‌توان ارائه کرد، ادامه داد: تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی هواپیمایی کاسپین به محل اعزام شده‌اند تا علت بروز این حادثه و خروج هواپیما از باند را بررسی کنند. به گزارش ایسنا، صبح امروز ساعت ۷:۵۰ هواپیمایی تهران – ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین از باند خارج شد که به گفته رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – آسیبی به مسافران این پرواز وارد نشده و تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی این ایرلاین به محل حادثه اعزام شدند.

همچنین یکی از مسافران این هواپیما در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه اینگونه توضیح داد که پس از آنکه در باند فرودگاه ماهشهر هواپیما به زمین نشست صدای مهیبی شنیده شد و به نظر می‌رسد که خلبان نتوانست هواپیما را کنترل کند چرا که چرخ‌های هواپیما شکسته شد.

حتما بخوانید:  قاچاق چمدانیِ آب‌معدنی از فرانسه به ایران!

روایتی از سانحه پرواز تهران – ماهشهر

در همین رابطه یکی از کارکنان پتروشیمی که ‌از مسافران هواپیمای تهران- ماهشهر بود در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرح این ماجرا گفت: هواپیما ساعت ۶ و ۴۲ دقیقه از تهران پرواز کرد و پذیرایی انجام شد و همه چیز خوب بود.

وی افزود: نزدیک فرودگاه ماهشهر که رسیدیم من به مسافر کناری گفتم هواپیما حالت عادی برای نشستن ندارد. در همین حال هواپیما روی باند، ترمز وحشتناکی گرفت و از باند خارج شد. ‌به خاطر گل و لای ناشی از بارندگی شب گذشته ماهشهر، هواپیما از فنس عبور کرد و پس از عبور از فاصله ۱۰۰ متری در وسط جاده متوقف‌ و درهای اضطراری باز شد.

وی ادامه داد: مهمانداران کمک کردند سریعتر مسافران از قسمت بال هواپیما خارج شوند چون سوخت هواپیما در حال ریختن بود و مسافران باید سریعتر هواپیما را ترک می‌کردند. شانسی که مسافران هواپیما آوردند آن بود که اتوبانی که در آن متوقف شد محل عبور و مرور اتوبوس های حامل کارکنان پتروشیمی و بندر امام خمینی است که در آن زمان خالی از تردد بود.

یکی از شاهدانی که نزدیک هواپیما حضور داشت از شکستن چرخ های جلوی هواپیما خبر داد و گفت: بنزین هواپیما کامل تخلیه شده و دستگاههای خدمات رسان مانند آتش نشانی، هلال احمر و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند و جاده به دلیل خروج هواپیما از باند ‌ بسته شده است. ‌

همچنین مرجان توحیدی، روزنامه‌نگار که از مسافران پرواز ماهشهر بود در توییتی از جزییات حادثه هواپیمای کاسپین گفت و در توئیتر خود نوشت: 

حتما بخوانید:  نتیجه حذف گوشت از سفره‌ها این شد که می‌بینید!

فرود ناگهانی هواپیمای کاسپین در اتوبان ماهشهر!

تصاویری از این حادثه را ببینید:

حادثه هواپیمای کاسپین این‌بار به خیر گذشت!

هواپیمای کاسپین دچار حادثه شد

هواپیمای کاسپین دچار حادثه شد

ویدئویی از خروج هواپیما از باند فرودگاه ماهشهر و تخلیه مسافران را مشاهده می کنید:

var player = videojs(“player_527552_2267438”,{ techOrder: [ “html5” , “flash”],poster:””,width:400,height:300});

videojs.addLanguage(“en”, {“No compatible source was found for this media.”: “مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد.”});
player.one(“play”, (function(){
$.post(“/fa/ajax/news/video/2267438”,{},function (data) {});
}));

تعداد بازدید : ۵۰۲۲

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *