جنجال تازه پست اینستاگرامیِ مهناز افشار جنجال تازه پست اینستاگرامیِ مهناز افشار | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال تازه پست اینستاگرامیِ مهناز افشار

جنجال تازه پست اینستاگرامیِ مهناز افشار

فرارو: مهناز افشار بازیگر سینما که مدت‌هاست خارج از ایران زندگی می‌کند و در آلمان سکونت دارد، روز گذشته به مناسبت روز مرد پستی خبرساز در اینستاگرام خود منتشر کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

افشار مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که از همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.

افشار در این پست نوشت: “در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بار‌ها گریستیم و بار‌ها شکستیم، اما در همه این سال‌ها هرگز خلوت‌هایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم. “

او افزود: «تو در این روزگار سخت انسان شریفی هستی که یکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست ۔ تو هیچوقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی و با ناملایمتی من تو ملایم بودی!»

این بازیگر سینما همچنین با انتشار همین عکس در توئیتر نوشت: «ممنون چه از دور و چه از نزدیک و در همه این سال‌ها با همه ناملایمتی‌ها و بی قراری‌ها و دیوانگی‌های من تو ملایم و متین بودی روز تو مرد مهربان مبارک.»

جنجال تازه پست اینستاگرامیِ مهناز افشار

یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین سیاستمدار اصولگراست. او در دولت احمدی‌نژاد در حوزه دارو فعالیت داشت و مدتی بعد متهم به فساد مالی شد.

او متهم شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبرئه شد.

حتما بخوانید:  درچه صورتی کرونا دوباره اوج می‌گیرد؟

مهناز افشار سال ۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد و سال ۹۸ اعلام کرد که از او جدا شده است. او و رامین یک فرزند هم دارند.

او در همین مقطع از ایران خارج شد و به آلمان رفت.

افشار پس از خروج از ایران اعلام کرد که قصد بازگشت به کشور را دارد، اما این اتفاق رخ نداد و او آرام آرام وارد فضای دیگری شد.

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیا گات تلنت حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخورد‌های متفاوتی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

افشار اخیرا حجاب خود را نیز به طور کامل برداشته است که به نوعی نشان دهنده آن است که قصد بازگشت به ایران را ندارد. او همچنین در سه سال اخیر در قامت یک چهره منتقد در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کرده است.

واکنش‌های تند به پست مهناز افشار

اما پست تازه مهناز افشار در شبکه‌های اجتماعی برداشت‌های زیادی را به دنبال داشت و انتقادات تندی از او صورت گرفته است.

۱۵ میلیون نفر در اینستاگرام و نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در توئیتر او را دنبال می‌کنند.

کاربری نوشته است “هم از آخور هم از توبره. حکایت شماست خانوم افشار.” فردی دیگری از او پرسیده است” تمام این مدت فیلم بازی می‌کردی؟”

او در پاسخ به این کامنت “کاش حداقل صفت شریف بهش نمیدادی”، نوشت: «به نظرم شما به فکر همسر و زندگی خودتون باشید بهتره زمین گرده»

کاربران زیادی از پاسخ او انتقاد کرده‌اند. فردی نوشته است: «سفره زندگیتو آوردی میون مردم پهن کردی میگی به فکر زندگی خودت باش؟»

حتما بخوانید:  واکنش آملی لاریجانی به اعتراضات اخیر کارگران

کاربر دیگری هم معتقد است: «هر چی دارم فکر میکنم روشنفکری مهناز افشار رو تو مغزم تحلیل کنم، نمیشه. یه آدم‌هایی مثل ایشون مثل همون کبک هستن که فکر میکنن کله شونو زیر برف کردن و همه چیشون پنهان شده.. نخیر خانم بازیگر، مردم خوب میبنند. این شاید اولین بازیت بود که خودت کارگردانی کردی، اما ضعیف…»

بسیاری از کاربران مهناز افشار را به طلاق صوری متهم کرده‌اند، «خب طلاق صوری برای همین مواقعست که اموال ایشون رو به اسم مهریه بگیرید تا دولت تصرف نکنه آب‌ها که از آسیاب افتاد عشق شروع میشود. مردم رو ابله فرض نکنید خانم افشار.»

برخی از کاربران نیز به دفاع از افشار پرداخته‌اند و او را تحسین کرد‌اند که بعد از جدایی از همسر به بدگویی از او نپرداخته است. عده‌ای هم می‌گویند منتقدان افشار قضاوت نادرست و بی منطق دارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *