جهانگیری: مردم ایران از دوران سخت عبور کردند جهانگیری: مردم ایران از دوران سخت عبور کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانگیری: مردم ایران از دوران سخت عبور کردند

جهانگیری: مردم ایران از دوران سخت عبور کردند

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور با تأکید براینکه مردم ایران از دوران سخت عبور کرده اند، گفت: علی رغم اعمال تحریم های شدید امریکا شرایط اقتصادی کشور به سمت ثبات و بهتر شدن حرکت می کند.

جهانگیری: از تحریم عبور کردیم و رشد اقتصادی داریم

اسحاق جهانگیری در مراسم روز جهانی استاندارد:

* (با اشاره به اینکه علی رغم اعمال تحریم های شدید امریکا شرایط اقتصادی کشور به سمت ثبات و بهتر شدن حرکت می کند): این در حالی است که آمریکایی ها یک جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ایران آغاز کرده بودند.

* شاخص های کلان اقتصادی نوید بهبود را می دهد و گزارشاتی که از تک تک بنگاه های اقتصادی وصول شده آن را تأیید می کند.

* (با اشاره به اینکه البته شرایط سخت تحریم و بنگاه های مشکل دار وجود دارند): اما دشمنان فکر می کردند که با این حرکات، اقتصاد ایران را دچار فروپاشی کرده و به سمت متلاشی شدن پیش می رود. در حالی که مردم ایران از این دوران سخت عبور کرده و اقتصاد ایران به سمت ایجاد شغل، تولید و رونق پیش می رود.

* (با بیان اینکه رشد اقتصادی مثبت خواهد شد): نرخ تورم به سمت کنترل شدن حرکت می کند و بورس نیز از رشد مناسبی برخوردار است. ضمن اینکه شاخصه های اقتصادی رشد جهشی را نشان داده که در آینده نمودار خواهد شد. البته همه اینها به دلیل آن است که بخش خصوصی ملی وطن دوست و متدین پای کشور ایستاده و سربازان خط مقدم فعالیت خود را به خوبی انجام می دهند.

* (با بیان اینکه تصور من بر این است که می توانیم شرایط بهتری را ترسیم کنیم): پیام ما به فعالان اقتصادی این است که هرچه محیط بین الملی حاکم بر اقتصاد کشور به سمت باثبات شدن پیش برود، می توانیم با تعامل کار خود را جلو ببریم.

حتما بخوانید:  تماشاگران در جشنواره، فیلم کیمیایی را هو کردند!

* گاهی تصور می شود که چون در دوران تحریم هستیم همه چیز به صورت طبیعی پیش می رود، در حالی که احساس وظیفه یک نکته مهم است و اگر دشمنان بخواهند برای ایران ایجاد محدودیت کنند، فعالان اقتصادی باید با تمام توان وارد میدان شده و به این تهدیدها توجهی نکنند به این معنا که باید دشمنان را از صحنه کنار گذاشت، نه اینکه از صحنه کنار رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *