جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم کار می‌کند جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم کار می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم کار می‌کند

جهانگیری: پول باشد ننه جان من هم کار می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه برای حل مشکلات تنها راه برطرف کردن آن مدیر نیست گفت: مدیران با انگیزه بن‌بست‌ها را می‌شکنند و مدیر باید راهکار ایجاد کند وگرنه پول به اندازه کافی وجود داشته باشد ننه جان من هم می‌تواند کار پیدا کند.

اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین همایش روزی ملی روستا و عشایر اظهار کرد: در شرایط فعلی عرصه برای زندگی مردم تنگ شده و فشارهای اقتصادی زیاد شده است. مدیران باید تصمیمات خوبی بگیرند تا از این شرایط بتوانیم با سربلندی عبور کنیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به ضرورت برخورد با فاسدین اقتصادی گفت: راهش این است که همه کار کنیم و هرکس خیانت کرد مهر خیانت بر پیشانی اش بزنیم. این کشور کشور بزرگ و با استعدادی است.

جهانگیری در پایان با اشاره به تلاش های دولت برای گسترش کسب و کار روستایی گفت: جوانی که می توانست ابزار دست قاچاقچی قرار بگیرد با تلاش عده ای که صندوقی جهت ایجاد کسب و کار کوچک ایجاد کرده بودند تعمیرگاهی افتتاح کرد، در اوایل دولت به دیدن این کسب و کارها رفتم ، عده ای در تهران در روزنامه هایشان نوشتند معاون اول رفته و تعمیرگاه افتتاح کرده؛ این تعمیرگاه ارزشش از خیلی طرح های بزرگ بیش تر است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کروبی توصیه کرد، کاربران توئیتر شاکی شدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *