جهرمی، کاندید ۱۴۰۰؟ شاید بله، شاید هم نه! جهرمی، کاندید ۱۴۰۰؟ شاید بله، شاید هم نه! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهرمی، کاندید ۱۴۰۰؟ شاید بله، شاید هم نه!

جهرمی، کاندید ۱۴۰۰؟ شاید بله، شاید هم نه!

برترین‌ها: برخی شنیده‌ها از جریان اصلاحات حکایت از آن دارد که اصلاح طلبان قصد دارند محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) را به عنوان نامزد ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ معرفی کنند.

اولین خبر در این باره روز ۱۶ اردیبهشت ماه منتشر شد: برخی از فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی اصلاح‌طلب با آذری جهرمی وزیر ارتباطات دیدار کردند که صحبت‌های مختلفی در خصوص وضعیت دولت و احتمال کاندیداتوری وی برای انتخابات ۱۴۰۰ مطرح شده است.

علی اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب که در این دیدار حضور داشته می گوید: آذری جهرمی تأکید کرد که برنامه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ ندارد و این برداشت رسانه‌ها است. اما برخی از رفتارهای سیاسی وی سبب شده تا عده‌ای این رفتارها را جهت مطرح شدن برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح می‌کنند.

روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان به جوانان توصیه کردند: آن چیزی که ما از شما بچه‌های دانشجو انتظار داریم این است که خودجوش و خودکار باشید؛ منتظر این نباشید که شما را وارد کار کنند. اگر شما امروز این‌جور عمل کنید، توطئه‌های نرم دشمن که مهم‌ترینش فلج کردن نسل جوان است، خنثی میشود. اگر شما جوانان این‌جوری پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید، غصه‌های شما تمام میشود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست.

اما بعد از سخنان شب گذشته رهبر انقلاب جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی برخی کمانه زنی ها از این حکایت دارد محمدجواد آذری جهرمی اجتمالا یکی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ (ریاست جمهوری) خواهد بود. اما آنچه از پایگاه اصولگرا شنیده می شود نظیر سه پست توییتری زیر این فرضیه را تقویت می کند که اصولگرایان مخالف کاندیداتوری آذری جهرمی برای صندلی پاستور در سال ۱۴۰۰ هستند.

حتما بخوانید:  واکنش میثم مطیعی به سانسور اشعارش در سیما

45555

45555

45555

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *