جواد لاریجانی، تائید FATF را ابلهانه خواند جواد لاریجانی، تائید FATF را ابلهانه خواند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جواد لاریجانی، تائید FATF را ابلهانه خواند

جواد لاریجانی، تائید FATF را ابلهانه خواند

خبرگزاری تسنیم: تحلیلگر مسائل راهبردی با بیان این که پیوستن به FATF تأثیری در رفع تحریم‌ها ندارد و صد در صد به زیان کشورمان است گفت: اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است.

جواد لاریجانی، پذیریش و تائید FATF را ابلهانه خواند

محمد جواد لاریجانی:

موضوع خرید واکسن کرونا به ویژه واکسن‌های تولیدی در امریکا را طرحی برای به زانو درآوردن کشورمان دانست و گفت: این مساله، یکی از برنامه‌های اتاق فرماندهی امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

تلقین می‌کنند که واکسن غیرامریکایی نزنید، واکسن بخرید و حتماً هم واکسن فایزر یا مادرنا باشد درحالی که باید بابت خرید آن دلار بپردازیم و، چون امریکایی‌ها قبول نمی‌کنند پس می‌گویند باید زانو بزنیم و کرنش کنیم تا به ما چندتا واکسن عرضه کنند.

این در حالی است که واکسن‌های تولیدی متخصصان ایرانی از نظر علمی چیزی کم ندارد و علمای پزشکی خودمان بر تولید آن نظارت می‌کنند.

با تاکید بر این که واکسن‌های داخلی ضدکرونا هیچ کاستی ندارد اعلام آمادگی کرد که با آغاز تزریق این واکسن، جز نخستین کسانی باشد که آن را تزریق کند.

البته واکسن‌هایی هم که در امریکا و کشور‌های دیگر تولید شده هنوز به دست مردم نرسیده است و صرفاً طیف خاصی آن را تزریق می‌کنند پس طرح موضوع خرید واکسن، فضاسازی تبلیغاتی است.

البته ممکن است این واکسن را از کشور‌هایی که در اختیار ما می‌گذارند مانند چین و حتی از امریکا اگر ممکن باشد بخریم، اما باید دانست که حمل و انتقال واکسن وایزر به ایران در درجه حرارت منهای ۷۰ درجه ممکن است.

چنین کاری حتی در داخل امریکا هم با مشکل مواجه است با این حال چطور می‌خواهند آن را به ایران بیاورند و در چه سطحی می‌خواهند آن را به میلیون‌ها نفر تزریق کنند؟

حتما بخوانید:  پیام ویدئویی ظریف به مردم ایران

مسلماً ما به واکسن آنان وابسته نیستیم و خودمان تولید می‌کنیم.

پیوستن به اف‌ای تی اف تأثیری در رفع تحریم‌ها ندارد و صد در صد به زیان کشورمان است.

آیا فرانسه یا امریکا در حمایت همه جانبه از گروهک منافقین و دیگر گروه‌های تروریستی رکورددار نیستند؟

پس، اف‌ای تی اف، ساز و کار مسخره‌ای است که ایجاد کردند تا روی دیگران پیاده کنند.

اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است، اما اگر بناست عمل نکنیم و برخی بگویند تنها عضو می‌شویم، اما عمل نمی‌کنیم، چیز بدی نیست.

می‌گویند ما عضو fatf می‌شویم و تمام تراکنش‌های مالی را که آنان بخواهند گزارش می‌دهیم؛ اگر می‌خواهید به این شکل بچه خوبی باشید پیوستن به اف‌ای تی اف، صد در صد به زیان ماست و هیچ تأثیری هم بر رفع تحریم‌ها ندارد.

(در پاسخ به این ادعا که به علت نپیوستن به اف‌ای تی اف از خرید واکسن کرونا محروم شدیم): این به علت تحریم هاست تحریم‌هایی که خودشان علیه ما اعمال کردند و اگر اف‌ای تی اف هم مطرح نباشد، بهانه دیگری می‌آورند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *