جولان کرونا در مازندران و البرز؛ وضعیت قرمز شد جولان کرونا در مازندران و البرز؛ وضعیت قرمز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جولان کرونا در مازندران و البرز؛ وضعیت قرمز شد

جولان کرونا در مازندران و البرز؛ وضعیت قرمز شد

برترین‌ها:  مسئولان استانی در البرز و مازندران با تاکید بر اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا شدت گرفته است از اعمال محدودیت های کرونایی در این دو استان خبر دادند.

جولان کرونا در مازندران و الیرز؛ محدودیت‌ها بازگشت

افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در البرز؛ محدودیت‌ها تمدید شد

عزیزاله شهبازی؛ استاندار البرز

* (با اشاره به اینکه اکنون البرز در شرایط هشدار و وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته): بر اساس نامه‌ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌هایی که برای البرز درخواست شده بود، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

* طبق اخبار دانشگاه علوم پزشکی استان بیماران مبتلا به کرونا، بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به ویژه در جوانان رشد فزاینده ای داشته است.

* در شرایط فعلی تعداد ترخیصی ها خیلی کاهش یافته و بیماران بسیاری در صف انتظار تخت‌های مراقب‌های ویژه و دستگاه ونتیلاتور هستند.

* هر گونه اقدام تجمعی در استان تعطیل است و برگزاری آزمون‌های مدارس نمونه دولتی متوسطه نیز به صورت حضوری لغو خواهد شد.

جولان کرونا در مازندران و الیرز؛ محدودیت‌ها بازگشت

جولان مجدد کرونا در مازندران؛ ۷ شهر در وضعیت قرمز

مسافرت های غیرضرور، برگزاری مراسمات عروسی و عزا، گشایش مجدد مساجد، اماکن مذهبی، زیارتگاه ها و صحن بقاع متبرکه، بازگشایی اماکن و محیط های فرهنگی و ورزشی و از سر گرفتن رقابت های ورزشی در عرصه های مختلف، عدم اجرای پروتکل ها و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی همراه با سهل انگاری بیش از حد مردم باعث شد تا بار دیگر لشگر تقریبا شکست خورده کرونا، جانی دوباره گرفته و با فرصت طلبی از غفلت مردم و مسئولان، تاخت و تاز مجدد مرگ را در ایران و مازندران آغاز کند.

حتما بخوانید:  ننگ و صلح، اثری از ولادیمیر پوتین!

دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

* در حال حاضر شهرهای آمل، بابل، بهشهر، رامسر، محمودآباد، سوادکوه و نوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرهایی مانند قائمشهر نیز در وضعیت نارنجی به سر می برند که اگر اقدامات لازم صورت نگیرد در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت.

* با توجه به فاصله نزدیک شهرها و مراودات بین شهری در سطح استان، شیوع بیماری کرونا به سرعت افزایش پیدا کرده و اگر این وضعیت را کنترل نکنیم مجبوریم به سمت قرنطینه، برگرداندن محدودیت ها و بستن بسیاری از مراکز حرکت کنیم.

* تجمعات سبب ریسک بالایی برای ابتلا به بیماری می شود بنابراین باید از تجمع غیرضروری مانند برگزاری عروسی و مراسم تشییع جلوگیری شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *