جو ملتهب استادیوم، کُریِ تند تراکتوری‌ها جو ملتهب استادیوم، کُریِ تند تراکتوری‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جو ملتهب استادیوم، کُریِ تند تراکتوری‌ها

جو ملتهب استادیوم، کُریِ تند تراکتوری‌ها

در حالی که حدود ۳ ساعت به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی باقی مانده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در مقابل ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و قصد تشویق تیم محبوب خود را دارند. 

در ادامه حاشیه های جالب این دیدار مهم را می خوانید:

دکل نوردان تراکتوری اطراف ورزشگاه آزادی با یک کری خوانی جنجالی در آزادی حضور یافتند. هواداران تراکتورسازی در چند مرحله تیم کاشیماآنتلرز که در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود را تشویق کردند و پرچم این تیم را در دست داشتند.

جو ملتهب استادیوم، کُریِ تند تراکتوری‌ها

قرار بود که ۴ جایگاه از طبقه پایین و ۴ جایگاه از طبقه بالا به هواداران تبریزی اختصاص یابد اما این تصویر و این نرده ها نشان می دهد سه جایگاه اضافه از طبقه پایین و ۴ جایگاه از طبقه دوم نیز در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار خواهد گرفت!

برخورد جدی با هنجارشکنانِ بازی پرسپولیس-تراکتور

سردار حسین رحیمی در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی، به هوادارن فهیم هر دو تیم توصیه کرد که به احترام میلاد پیامبر مهربانی‌ها و هفته وحدت از هرگونه شعار تفرقه برانگیز پرهیز کرده و تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: افرادی که اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکنند؛ بدون درنظر گرفتن این روزهای مبارک و با رفتاری غیر مسئولانه اقدام به دادن شعارهای تفرقه‌برانگیز کنند و موجب تحریک هواداران تیم حریف شوند، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

بارش باران از روز گذشته در تهران شدت گرفته و تماشاگران تراکتورسازی زیر بارش باران و در اتوبان منتهی به ورزشگاه در حال تهیه پرچم و خرید بلیت هستند.

حتما بخوانید:  اطلاعیه استقلال: گزینه اصلی استراماچونی است

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

حدود ۴ ساعت پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز درهای ورزشگاه آزادی باز شد تا هوادارن روی سکوها مستقر شوند.

با توجه به این که باران شدیدی در ورزشگاه آزادی در حال باریدن است، مسوولان ورزشگاه کاورهایی رو زمین کشیده‌اند تا کیفیت زمین حفظ شود.

هوادارن پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی، در چند مقطع شعارهای توهین آمیزی علیه تراکتوری‌ها سر دادند. البته در مقابل هواداران تراکتورسازی با توهین متقابل پاسخ پرسپولیسی‌ها را دادند.

این شعارهای توهین‌آمیز درحالی توسط هواداران دو تیم سر داده می‌شود که مسوولان ورزشگاه آزادی سعی دارند با پخش موزیک‌هایی درباره ایران و میلاد پیامبر اکرم(ص)، اجازه شنیده شدن شعارها را ندهند.

خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی دارای ترافیک سبکی است.

هواداران تراکتورسازی در چند مرحله تیم کاشیماآنتلرز که در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس قرار گرفته بود را تشویق کردند.

بلیط بازی امروز، پرسپولیس و تراکتورسازی

جو ملتهب استادیوم، نرده شکنیِ تراکتوری‌ها

نمایی از استادیوم آزادی در روزی بارانی ساعاتی مانده به شروع بازی

جو ملتهب استادیوم، نرده شکنیِ تراکتوری‌ها

مسئولان ورزشگاه برای شنیده نشدن فحاشی ها موسیقی با صدای بلند و آزار دهنده پخش میکنند.

عوامل انتظامی برای اینکه مشکلی بین طرفداران دو تیم به وجود نیاید، گیت های ورودی دو تیم را جدا کرده و اجازه نمی دادند هواداران از یک درب وارد ورزشگاه شوند. همچنین پارکینگ طرفداران دو تیم هم از یکدیگر جدا بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *