جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ

جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ

گجت نیوز: با جیپ گلادیاتور هلفایر آشنا شوید. این جانور ترسناک ۶ چرخ توسط شرکت آپوکالیپس از روی نسخه معمولی جیپ گلادیاتور ساخته شده است.

جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ است

شرکت آپوکالیپس که با تبدیل جیپ گلادیاتورها به خودروهای ترسناک و قدرتمند توانسته طی سال‌های گذشته به شهرت زیادی دست پیدا کند، مدتی قبل از روی جیپ گلادیاتور سه مدل هلفایر، دومسدی و سینیستر را طراحی کرده است. این شرکت اخیرا جیپ گلادیاتور هلفایر را به فروش گذشته و به همین دلیل قصد داریم شما را با مشخصات این نسخه ویژه آشنا کنیم.

مشخصات جیپ گلادیاتور هلفایرجیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ است

آپوکالیپس طی سال‌های گذشته برای تمام نسخه‌های هلفایر چهره‌ای ترسناک را در نظر گرفته است، اما گلادیاتور هلفایر با نمای جلو منحصربه‌فرد Oculus Tron بهره می‌برد که آن را با سایر نسخه متمایز کرده است. طراحان در نمای جلوی این خودرو یک نوار LED را به عنوان جایگزین چراغ‌های جلوی دایره‌ای متداول جیپ نصب کرده‌اند که البته به چراغ‌های جلوی تسلا سایبرتاک نیز شباهت دارد.

جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ است

علاوه بر این، در نمای جلو یک سپر و جلوپنجره کاملا سفارشی به همراه دو قلاب بزرگ قرمز رنگ نیز به چشم می‌خورند. شیشه جلوی این خودرو نیز اکنون از قاب جدیدی بهره می‌برد و پله رکاب‌های بزرگ نیز باعث خواهند شد تا راننده و سرنشینان بتوانند به آسانی وارد کابین شوند. از سایر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به کاور قفل‌دار روی بخش بار و گلگیرهایی از جنس کولار اشاره کرد.

جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ است

جیپ گلادیاتور هلفایر از یک پیشرانه ۶٫۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۷۵۰ اسب بخار را به تولید برساند. همچنین سیستم تعلیق این خودرو نیز توسط شرکت آپوکالیپس ارتقا پیدا کرده است.

حتما بخوانید:  حالِ حجاج؛ در طواف کعبه جسمتان جان می‌شود

جیپ گلادیاتور هلفایر، یک جانور ترسناک ۶ چرخ است

با وجود این که برخی از خودروهای ۶ چرخ افترمارکتی موجود در بازار از ۶ چرخ محرک بهره نمی‌برند، اما قدرت تولیدی از این پیشرانه به تمام چرخ‌های هلفایر انتقال پیدا خواهد کرد. این خودرو با قیمت ۲۲۰ هزار دلار به بازار عرضه شده که آن را به یک محصول گران‌قیمت تبدیل می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *