حدادعادل: به‌خاطر عملکرد دولت، خجالت می‌کشم حدادعادل: به‌خاطر عملکرد دولت، خجالت می‌کشم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حدادعادل: به‌خاطر عملکرد دولت، خجالت می‌کشم

حدادعادل: به‌خاطر عملکرد دولت، خجالت می‌کشم

خبرگزاری ایسنا: رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند، خاطرنشان کرد: مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم.

حدادعادل: می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابان‌ها شورش کنند

غلامعلی حداد عادل:

* هدفشان این است که مردم را از پشتیبانی از انقلاب دور کنند و آن وقت که مردم در صحنه نباشند دیگر به عملیات نظامی گسترده هم نیازی نیست.

* در دهه ۶۰ هر وقت انتخابات داشتیم رادیوهای بیگانه می‌گفتند در انتخابات شرکت نکنید ولی در دهه ۹۰ برای خبرگان لیست می دهند و برای مجلس و ریاست جمهوری فهرست می دهند و با فضای مجازی در خانه ها حضور دارند و راست و دروغ را مخلوط می کنند.

* کم کاری و بی تدبیری و ناهماهنگی درونی دولت را همه می‌بینند و وقتی این گفت و گوهای اقتصادی تلویزیون را می بینم از مردم خجالت می‌کشم چون یک روز بحث گوشت و یکی روز فولاد و و روز دیگر بحث بورس است و روی هرچه دست می‌گذاریم، می‌بینیم که هم کم‌کاری و هم بدکاری و هم ناهماهنگی است.

* قطعا مقداری از این مشکلات نتیجه تورم، تحریم و نبود تبادلات بانکی هست ولی همه مشکلات مربوط به این نیست.

* (با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند مردم گرسنگی بکشند تا در خیابانها شورش کنند): ملت ایران این کار را نکرد و البته خود مردم به یکدیگر و نظامشان کمک کردند. به این ملت بزرگوار باید آگاهی داد و واقعیت ها را برایشان تجزیه و تحلیل کرد و آن وقت بر سر دوراهی ها یک سازماندهی سیاسی قوی مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

حتما بخوانید:  فرانسه: انتظار داریم ایران به تبعیت از برجام بازگردد

* (با بیان اینکه معلوم نیست در ماه‌های بهمن و اسفند و فروردین و اردیبهشت و خرداد چه اتفاق‌هایی بیفتد و پیوست تبلیغاتی دشمن با افکار عمومی چه بکند): مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و حتما آنها برای اینکه این نتیجه به دست نیاید برنامه اقتصادی و سیاسی دارند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.

* (با تأکید بر اینکه بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند): باید احزاب و تشکل ها و جامعه‌روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و سایر روحانیون به میدان بیایند و همه آورده خود را به حساب انقلاب بریزند و این بت پرستی است که بگوییم باید به حساب من و تشکل من باشد بلکه باید در انقلاب و اسلام فانی شویم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *