حسین کروبی: شخص خاصی مورد نظر پدرم نیست حسین کروبی: شخص خاصی مورد نظر پدرم نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حسین کروبی: شخص خاصی مورد نظر پدرم نیست

حسین کروبی: شخص خاصی مورد نظر پدرم نیست

اعتمادآنلاین: فرزند شیخ مهدی کروبی می‌گوید که که شخص خاصی مورد نظر یا حمایت ایشان نیست.

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، درباره اخبار روزهای اخیر مبنی بر حمایت آقایان کروبی، خاتمی و موسوی‌خویینی‌ها از کاندیداتوری یکی از چهره‌ها گفت: آقای کروبی از قدیم تا امروز همواره معتقد بودند که مردم خلاف حاکمیت در انتخابات ریاست‌جمهوری رای می‌دهند؛ به این معنی که همواره به سراغ رقیب گزینه حاکمیت می‌روند. البته به جز انتخابات سال ۸۴ که برخی بزرگان اصلاحات به عمد کشور را تحویل آقای احمدی‌نژاد دادند تا خودشان در سال ۸۸ باز گردند و سال ۸۸ نیز مسائل دیگری پیش آمد که داستان‌های خود را دارد.

کروبی نگاه خاصی به هیچ یک از کاندیدا‌ها ندارد

حسین کروبی درباره نگاه شیخ مهدی کروبی به انتخابات پیش‌رو نیز تاکید کرد: ایشان در این انتخابات نیز معتقد هستند که مردم به سمت انتخاب کسی می‌روند که گزینه حاکمیت نباشد. بنابراین از همه کسانی که خودشان را واجد شرایط می‌دانند که این بار سنگین را به دوش بکشند، درخواست و دعوت داشتند تا در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی از فیلتر شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها عبور کرد و تایید شد و مردم به او رای دادند به طور حتم مورد حمایت آقای کروبی است. اما این که شخص خاصی موردنظر یا حمایت ایشان باشد، خیر، این طور نیست.

فرزند مهدی کروبی خاطرنشان کرد: ایشان از همه کسانی که خود را واجد شرایط می‌دانند، از جمله آقایان پزشکیان، جهانگیری، تاج‌زاده و عارف و همچنین از دوستان دیگری که اعلام آمادگی کرده بودند، خواسته‌اند تا در انتخابات ثبت‌نام کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سازمان سنجش: از سیاوش یزدانی شکایت می‌کنیم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *