حمایت باران کوثری و رفقا از پانته آ بهرام حمایت باران کوثری و رفقا از پانته آ بهرام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت باران کوثری و رفقا از پانته آ بهرام

حمایت باران کوثری و رفقا از پانته آ بهرام

رخشان بنی اعتماد، تهیه کننده و کارگردان سینما در حمایت از پانته آ بهرام در توییتر نوشت:

«رفتار حرفه ای پانته آبهرام درطول سالهای فعالیت اش برکسی پوشیده نیست اینکه در برابر رفتاری غیرحرفه ای واکنشی قاطع داشته،به آداب حرفه ای اش اشاره دارد.اتهام بی اعتنایی به مردم،ترفندی کلیشه ای است که برقامت بی ادعای بازیگر توانمند پانته آ بهرام نمی چسبد.»

حمایت رخشان بنی اعتماد از پانته آ بهرام

باران کوثری نیز در حمایت از پانته آ بهرام در حساب اینستاگزامی خود نوشت:

«بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و “ پانته‌آ بهرام “ بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جای است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد .

همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد . همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند . حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند.

گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها . این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟ کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ما‌ه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند»

حتما بخوانید:  آبروریزیِ حضور فرمایشیِ خانم‌ها در آزادی

حمایت رخشان بنی اعتماد از پانته آ بهرام

کیومرث مرادی، کارگردان سینما و تلویزیون نیز در صفحه خود نوشت:

«تو مهربان، حرفه ایی، شریف و عزیزیهیچ چیز نمی تواند هنرمند بودن و حرفه ایی بودن تو را زیر سوال ببرد. این را نوشتم که بدانیم هنرمند هم حق دارد و ای کاش کم توجهی و کم کاری خود را فرا فکنی نکنیم»

حمایت باران کوثری و رفقا از پانته آ بهرام

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *