حمایت تلویحی روحانی از همتی؟ حمایت تلویحی روحانی از همتی؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت تلویحی روحانی از همتی؟

حمایت تلویحی روحانی از همتی؟

مهر: رئیس‌جمهور در اظهاراتی تلویحا از کاندیداتوری همتی حمایت کرده است.

روحانی: امشب را شب قدر بدانید و فردا رای دهید

روحانی:

*(اشاره تلویحی به ردصلاحیت لاریجانی و حمایت از همتی): ممکن است گله‌هایی در ذهن باشد، فعلا فردا نباید آن گله‌ها را مد نظر قرار دهیم، بگوییم فلان کس مورد نظر ما بود در حال حاضر در لیست نیست، بله ممکن است، ولی به هر حال یک کسی که نزدیکتر است به آن فردی که مد نظر ما بود، باید در همین لیستی که فردا جلوی صندوق‌ها نصب شود بین آنها یکی را انتخاب کنیم و رای دهیم.

* به مردم عزیز و بزرگوار ایران عرض می کنم فردا روز ۲۸ خرداد روز بسیار بااهمیتی در تاریخ کشور است. از مردم خواهش می کنم که پای صندوق های رای حضور یابند.

* در جایگاه ریاست جمهوری ایران این تجربه را داشتم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند برای حل معضلات و مشکلات داخلی و همچنین مسائل بین المللی با قدرت و توان بیشتر کار و تلاش کند، باید پشتوانه آرای مردم را داشته باشد از این رو حضور و آرای مردم بسیار تاثیرگذار است. اینکه مردم با جمعیت کمی پای صندوق های رای باشند یا با تعداد و جمعیت بالا بسیار مهم و تاثیرگذار است، همه مردم فردا به وظیفه خود عمل کنند و پای صندوق رای حضور یابند.

* ممکن است گله هایی در نظر باشد اما فعلاً به آن گله ها توجه نکنید، برخی می گویند فلان کس مورد نظر ما بود و الان در لیست نیست، سعی کنید به فردی که نزدیک تر به گزینه مورد نظرتان بود رای دهید و بین گزینه های موجود یک نفر را انتخاب کنید. حضور پای صندوق های رای بسیار مهم است.

حتما بخوانید:  ترور نفر دومِ القاعده در تهران تکذیب شد

* هفته های پیش یک مقدار فضای انتخابات سرد بود و شرایط نتوانست یک فضای گرمی را به وجود آورد، مردم باید این فضای سرد را جبران کرده و پای صندوق های رای حضور یابند. مردم عزیز امشب را شب قدر خود قرار دهند، تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق های رای حضور یابند. ان شاءالله فردا جمعیت زیادی پای صندوق های رای حضور یابند و فضای انتخابات گرم شود.

* دشمنان و بدخواهان ما در سراسر دنیا دلشان می خواهد که صف های رای مردم خلوت باشد، نگذاریم آرزوی آنها تحقق پیدا کند. ان شاءالله بتوانیم فردا انتخابات شکوهمندی را برگزار کنیم و ۲۸ خرداد با زیبایی برگزار شود و ورق زرین دیگر در تاریخ انقلاب ما ثبت شود و ما به وظیفه خود عمل کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *