حمایت کیهان از طرح جنجالی نمایندگان حمایت کیهان از طرح جنجالی نمایندگان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمایت کیهان از طرح جنجالی نمایندگان

حمایت کیهان از طرح جنجالی نمایندگان

روزنامه کیهان در یادداشتی به طرح برخی نمایندگان مجلس درباره «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی»  واکنش نشان داد.

حمایت کیهان از طرح جنجالی نمایندگان

این روزنامه نوشت: 

اینکه طرح مزبور به‌دنبال قانونمند کردن فضای مجازی است اما مدعیان اصلاحات به جای طرح مباحث منطقی و کارشناسی به جوسازی، انحراف افکار عمومی و به حاشیه بردن اصل ماجرا روی آورده‌اند.

آن‌ها با تیترهایی مانند «انسداد کلیه شبکه‌های اجتماعی»، «40 امضا برای مسدودسازی»، «خط و نشان مجلس برای پیام‌رسان‌ها»، «این طرح، نقض آشکار حقوق ملت است» به جنجال و هیاهو پرداختند.

نکته قابل تأمل آنکه گرچه ممکن است طرح مزبور که پاییز ۹۷ هم در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس دهم قرار داشت و با ۹۵ امضا تقدیم هیئت رئیسه شده بود،‌اشکالات، ابهامات و یا نواقصی داشته باشد و باید در بوته نقد کارشناسی و علمی‌آن را مورد بررسی و واکاوی قرار داد اما نباید بهانه‌ای برای جوسازی و مخدوش‌سازی کلیت ماجرا و اراده نمایندگان انقلابی قرار داد.

شکی در این نیست که باید مدیریت فضای مجازی و اینترنت بر عهده خودمان باشد، با وجود اینکه شبکه ملی اطلاعات در برنامه ششم توسعه طراحی شده بود اجرایی نشد و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی به دست فراموشی سپرده شده است این در حالی است که برای توسعه پهنای باند اینترنت و ایجاد دولت الکترونیک هزینه‌های سنگینی از جیب مردم پرداخت شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ربات‌های هوشمند، حافظ و شکسپیر عصر آینده

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *