حمله اصولگرایان به کیانیان؛ فتنه‌گر،بی‌ ادب،دورو و… حمله اصولگرایان به کیانیان؛ فتنه‌گر،بی‌ ادب،دورو و... | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله اصولگرایان به کیانیان؛ فتنه‌گر،بی‌ ادب،دورو و…

حمله اصولگرایان به کیانیان؛ فتنه‌گر،بی‌ ادب،دورو و…

رضا کیانیان در تشییع پیکر سیدضیاءالدین دری که چند روز پیش برگزار شده بود، گفته بود: «چهل سال از انقلاب می‌گذرد. ما یک روز خوش دیدیم؟ هر روز یک بحران است، هر روز یک داستان است.

آقای کیانیان به شبکه «جم» پناهنده شوید شاید روز خوش ببینید

 

هر روز یک اتفاق است. هر روز جوری است که حالمان بد می‌شود و فکر می‌کنیم خوب خدا را شکر از این بدتر نمی‌شود ولی بعد از این هم بدتر می‌شود. متاسفم برای خودمان ما مردم بدی نیستیم. چرا نباید یک روز خوش ببینیم چرا نباید به آینده امیدوار باشیم»

اظهاراتی که انتقادات رسانه های اصولگرا را به دنبال داشته:

روزنامه جوان: سیاست زدگی، کیانیان را بی ادب کرده است

روزنامه جوان در باره اظهارات کیانیان نوشت: بازیگر مشهور حرمت مراسم و صاحب عزا را نگه نمی‌دارد و با سوءاستفاده از فرصتی که به او داده شده حرف هایی بی‌ربط بر زبان می‌راند.

حرف‌های رضا کیانیان در مراسم تشییع مرحوم دری به رفتار قماربازی می‌ماند که وقتی همه چیز را به زعم خود باخته می‌بیند با لگد به زیر میز می‌زند و قصد خراب کردن بازی را دارد. اگر وضعیت معیشتی مردم روز به روز بدتر می‌شود دلیلش این است که آقای سلبریتی و دوستان به مردم وعده دادند در صورت رأی دادن به دولت روحانی، برجام برای آنها معجزه می‌کند اما حالا که معلوم شده آن امامزاده‌ای که به آن ارجاع می‌دادند نه تنها شفا نمی‌دهد بلکه کور هم می‌کند تازه یک چیزی هم طلبکار شده‌اند.

 دریغ… که سیاست‌زدگی و افراط‌گرایی حداقل‌های ادب و نزاکت را نیز قربانی می‌کند.

کیهان به رضا کیانیان: فتنه‌گر، بی‌سواد و بی‌بصیرت!

حتما بخوانید:  انتقادات از نامه اخیر حجاریان به همایون شجریان

روزنامه کیهان نیز در واکنش به این انتقاد های کیانیان نوشت: کیانیان در واقع در یک سیاه‌نمایی آشکار و با نفی پیروزی‌های ملت و ثمرات انقلاب اسلامی، انقلاب را به دلیل صیانت از هویت ملی و دینی و حراست از استقلال کشور هدف حمله قرار داد!

در پی این اقدام گستاخانه، برخی از کاربران عکسی از کیانیان را با دو تن از فتنه‌گران سال ۸۸ منتشر کردند تا ماهیت و وابستگی‌های وی مشخص شود.

برخی نیز با انتشارکلیپی، وی را نسبت به انقلاب نمک‌نشناس معرفی کردند.

عده‌ای نیز کیانیان و امثال وی را که با بی‌سوادی سیاسی و بی‌بصیرتی مردم را تشویق به رای دادن به حسن روحانی کردند؛ مسبب وضع موجود اقتصادی توصیف نمودند.

طنز تلخ ماجرا آنجاست که کیانیان اعتراف می‌کند سه سال مرحوم دری را ندیده است، یعنی حتی در دوره طولانی حدود دوماهه‌ای که استاد در بیمارستان به سر می‌برد هم آقای بازیگر حاضر نشده یک ساعت از وقت گرانبهای خود بزند و به عیادت کارگردان کلاه پهلوی برود که لابد خدایی نکرده این عمل از سوی رسانه‌های مدعی اصلاحات و شبکه ملکه به عنوان عیادت از کارگردان حکومتی تلقی نشده و خدایی نکرده بیش از این بیکاری نصیب آقای بازیگر نشود.

 ای کاش رضا کیانیان به پیشنهاد شبکه جم پاسخ مثبت می‌داد و برای اینکه روز خوش را تجربه کند به آنجا می‌رفت و ما هم خوشی او را می‌دیدیم و خوشحال می‌شدیم چون واقعا خوبیت ندارد که سلبریتی‌های کشور تا این اندازه ناخوش باشند. این اندازه دورویی و ژست مردمی گرفتن و اشک تمساح ریختن واقعاً هنرمندی می‌خواهد.

حتما بخوانید:  واکنش عجیب رامبد جوان به مرگ ارشا اقدسی

پس تقصیر شما نیست که به وقت حیات به دیدار بزرگ‌ترتان نرفتید و در دوره بیماری هم حاضر نشدید بروید. تقصیر انقلاب است که شما به بدیهی‌ترین و پیش‌پاافتاده‌ترین رفتارهای انسانی و شهروندی‌تان هم معرفت ندارید. اصلاً همه چیز تقصیر انقلاب است و شما خیلی خوب هستید و از هر عیب و ایرادی مبرایید!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *