حمله تند دولت اسراییل به مدل مشهور آمریکایی حمله تند دولت اسراییل به مدل مشهور آمریکایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله تند دولت اسراییل به مدل مشهور آمریکایی

حمله تند دولت اسراییل به مدل مشهور آمریکایی

عصر ایران: حساب توییتری رسمی دولت اسراییل به یک مدل ۲۴ ساله فلسطینی – آمریکایی حمله کرد و مواضع او در قبال بحران اخیر فلسطین را مایه شرمساری دانست.

در پی حمایت “بلا حدید” مدل فلسطینی – آمریکایی ساکن آمریکا از مواضع مردم فلسطین در قبال تجاوز نظامی اسراییل در قدس شرقی و غزه، دولت اسراییل عصبانیت خود را از او در حساب توییتری رسمی خود به نمایش گذاشت.

حساب رسمی توییتر دولت اسراییل با بازنشر ویدئوی زنده (لایو اینستاگرام) حضور بلا حدید در تظاهرات ضد اسراییلی روز یکشنبه (دیروز) در شهر نیویورک آمریکا نوشت:” وقتی سلبریتی هایی چون بلا حدید از ریختن یهودی ها به دریا حمایت می کنند در واقع خواهان محو دولت یهودی از جهان هستند. این دیگر مساله ای بین اسراییل و فلسطین نیست بلکه یک مساله انسانی است. شرم بر شما.”

حمله دولت اسراییل به مدل آمریکایی به‌خاطر حمایت از فلسطین

حمله توییتری دولت اسراییل به بلا حدید

زیر این مطلب انتقادی حساب رسمی دولت اسراییل بسیاری از کاربران توییتر از بلا حدید حمایت کرده و اسراییل را مورد انتقاد قرار دادند.

بلا حدید دیروز صحنه های حضور خود در تظاهرات ضد اسراییلی در نیویورک را با هشتگ “فلسطین آزاد” از طریق لایو صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود.

حمله دولت اسراییل به مدل آمریکایی به‌خاطر حمایت از فلسطین

حمله دولت اسراییل به مدل آمریکایی به‌خاطر حمایت از فلسطین

حضور بلا حدید در تظاهرات ضد اسراییلی دیروز در شهر نیویورک آمریکا

گفتنی است بلا حدید طی روزهای گذشته با انتشار مطالب و عکس هایی در صفحه اینستاگرام و توییتر خود با حمایت از فلسطینی ها از اسراییل به شدت انتقاد کرده بود.

او طی روزهای گذشته در مطلبی انتقادی از اشغالگری اسراییل نوشته است:” پدر من و خانواده اش در سال ۱۹۴۸ از خانه شان در فلسطین بیرون رانده شدند و در سوریه و سپس در لبنان و بعدها در تونس پناهنده شدند. من خانواده، میراثم و فلسطین را دوست دارم.”

حتما بخوانید:  خط تولید واکسن کرونای فایزر در میشیگان

حمله دولت اسراییل به مدل آمریکایی به‌خاطر حمایت از فلسطین

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *