حواشی جشن سینما؛ کیهان: محیط زیست به بهداد چه ربطی دارد؟ اعتماد: چرا شلخته لباس می‌پوشید؟ حواشی جشن سینما؛ کیهان: محیط زیست به بهداد چه ربطی دارد؟ اعتماد: چرا شلخته لباس می‌پوشید؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حواشی جشن سینما؛ کیهان: محیط زیست به بهداد چه ربطی دارد؟ اعتماد: چرا شلخته لباس می‌پوشید؟

حواشی جشن سینما؛ کیهان: محیط زیست به بهداد چه ربطی دارد؟ اعتماد: چرا شلخته لباس می‌پوشید؟

روزنامه کیهان نوشت: در بخشی از مراسم بیستمین جشن خانه سینما، حامد بهداد که برای دریافت جایزه روی صحنه آمده بود طی سخنانی خواستار آزادی فعالان محیط زیست شد! این درحالی است که هیچ کس در ایران به خاطر فعالیت محیط زیستی بازداشت نشده و منظور او احتمالاً افرادی هستند که در پوشش فعال محیط زیست جاسوسی می‌کردند و توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

جشن خانه سینما باز هم حاشیه ساز شد!

وی همچنین تصریح کرد که برخورد کنندگان با این جاسوس‌ها خائن هستند! هنوز مشخص نیست بهداد با اطلاع از پرونده متهمان به جاسوسی چنین اظهاراتی کرده و یا طبق روال مرسوم برخی چهره‌های مشهور بدون اطلاع از جزئیات پرونده و صرفاً جهت دیده شدن آلت دست جریان تبلیغاتی بیگانه قرار گرفته است.

اظهارات شبه سیاسی حامد بهداد در جشن خانه سینما، با استقبال رسانه‌های وابسته به جریان‌های غربی و وهابی مواجه شد، به طوری که عکس و حرف‌های وی تیتر اول یکی از سایت‌های وهابی شد و توسط تیم تبلیغاتی براندازان خارج کشور (وابسته به جمهوری‌خواهان) بازنشر داده شد.

همچنین از حواشی قابل تأمل بیستمین جشن خانه سینما ، نادیده گرفتن مرحوم حبیب الله کاسه ساز، سینماگر متعهد و خوش نام سینمای ایران در یادبود درگذشتگان این جشن بود.

اما روزنامه اعتماد از دریچه ای دیگر جشن خانه سینما را مورد نقد قرار داده است، مساله پوش شلخته هنرپیشه ها؟!

١- صابر ابر: کت و شلوار مشکی، پیراهن یقه‌دیپلمات، آستین کت تا زیر آرنج تا خورده، جوراب آبی فیروزه‌ای و کفش هشت ترک سفید و مشکی به سبک «لات جوانمرد».

٢- جواد عزتی: اضافه وزن، پیراهن چهارخانه قرمز، آستین را بالا زده، شلوار جین، جوراب سفید و کفش سورمه‌ای چیزی شبیه تبلیغات تن تاک.

حتما بخوانید:  توصیه بحرین به اتباعش درباره سفر به ایران و عراق

٣- نوید محمدزاده: اول با تحلیل سردستی گفتم حکما عکاس‌ها به عمد خواستند که او را دست بیندازند و در موقعیت نامناسب وقتی که پایش روی سن لیز خورده از او عکس گرفتند. اما دیری نپایید که با دیدن عکس‌های دیگر متوجه شدم که بازی خود ایشان بوده تا وقتی که روی سن می‌رود به حالت دو به سمت بازیگر دیگری برود و او را در آغوش بگیرد. این اتفاق اگر برای اولین‌بار برای ایشان می‌افتاد، می‌گفتیم نتوانسته جلوی فوران احساساتش را بگیرد و حق داشته اما با مروری بر جایزه‌های این چند سال متوجه می‌شویم که فوران احساسات کم نداشته. قرار نبود که رفتار بازیگران را نقد کنیم با این همه اگر خودتان هم جای من بودید بدون کامنت رد نمی‌شدید. ایشان کت و شلوار سورمه‌ای پوشیدند، دکمه کت را باز گذاشتند، جوراب نپوشیدند و بند آبی رنگی همچون خلخال به پا کرده‌اند.

٧- حامد بهداد: خشمگین، پیراهن سورمه‌ای، شلوار مشکی، کفش مشکی.

٨- ستاره اسکندری: روسری سورمه‌ای، پیراهن آبی، زیر پیراهن مانتو سورمه‌ای، روی پیراهن مانتو آبی، بعلاوه شلوار جین، کفش سورمه‌ای احتمالا اسیکس.

١٠- هومن سیدی: پیراهن مشکی، دو تا دکمه را باز گذاشته و آستین تا دم آرنج تا زده. شلوار مشکی جنسی بین جین و چرم، کمربند دولچه گابانا و کفش مشکی جیر با بند باز و جلوی طلایی، چیزی شبیه چکمه‌های هارلی دیویدسون سواران امریکایی.

نویسنده یادداشت روزنامه اعتماد در انتها می نویسد با این حجم شلختگی خوب شد نرفتیم جشن خانه سینما

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *