حواشی نماینده سراوان؛ از کارمند گمرک تا کاپشن مشکی حواشی نماینده سراوان؛ از کارمند گمرک تا کاپشن مشکی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حواشی نماینده سراوان؛ از کارمند گمرک تا کاپشن مشکی

حواشی نماینده سراوان؛ از کارمند گمرک تا کاپشن مشکی

ماجرای محمدباسط درازهی نماینده اصلاح طلب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی و گمرک، هیاهویی به راه انداخته، تا بدانجا که وی گفته است “تا پای استیضاح وزیر اقتصاد و اخراج رئیس گمرک و کارمند هتاک ایستاده ام”.

پس از این ادعا ستاد احیاء امر به معروف، در توئیتی به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت:

چنانچه از کارمند گمرک شکایت شود، یا در صورتی که امنیت شغلی او به خطر بیفتد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر از حقوق او دفاع خواهد کرد.

حواشی نماینده سراوان؛ از کارمند گمرک تا کاپشن مشکی

در پی این اتفاقات کابران توییتر از محمد بهنیا، کارمند گمرک حمایت کرده اند. در ادامه بخش بعضی از این توییت ها را می بینید:

حواشی نماینده سراوان از کارمند گمرک تا

حواشی نماینده سراوان از کارمند گمرک تا

حواشی نماینده سراوان از کارمند گمرک تا

حواشی نماینده سراوان از کارمند گمرک تا

اما جریان کاپشن مشکی چیست؟

در یکی از موج‌های پس از انتشار ویدئوی مربوط به نماینده سراوان، در توئیتر فارسی، هشتگ #کاپشن_مشکی داغ شده است. کاربران زیادی با به کارگیری این هشتگ توئیت می‌کنند اما جریان کاپشن مشکی چیست؟

کاربران فضای مجازی در ویدئویی که روز دوشنبه ۲۶ آذر منتشر شد، شاهد بحث و جدل میان کارمند گمرک و یک نماینده مجلس بودند. در این ویدئو محمد باسط درازهی، نماینده سراوان، از برخورد کارمند گمرک خشمگین است و به او فحاشی می‌کند.

در این ویدئو اما شخصیت سومی هم حضور داشت که چند ثانیه بعد وارد ماجرا شد و محمد باسط درازهی، نماینده‌ای را که منتظر ملاقات با رئیس گمرک بود، با وجود مخالفت کارمند، بیرون انداخت.

این فرد که به نظر می‌رسد یکی از مراجعان اداره گمرک بوده است، در این ویدئو یک کاپشن مشکی چرم به تن دارد.

حتما بخوانید:  ایران ۱ - عمان ۰؛ تا دقیقه ۳۷

بعد از انتشار این ویدئو موجی از واکنش‌ها علیه نماینده‌ای که به کارمند گمرک فحاشی کرده بود به راه افتاد. اکثر کاربران با گرایش‌های مختلف سیاسی، از برخورد نماینده مجلس خشمگین شده بودند. اما در عین حال واکنش ارباب رجوعی که سکوت نکرده بود و با خشونت، نماینده را بیرون کرد مورد توجه بسیاری قرار گرفت و کاربران بسیاری از او حمایت کردند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *