خاتمی: مثل آدم حرف بزنید تا جواب منطقی بشنوید خاتمی: مثل آدم حرف بزنید تا جواب منطقی بشنوید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خاتمی: مثل آدم حرف بزنید تا جواب منطقی بشنوید

خاتمی: مثل آدم حرف بزنید تا جواب منطقی بشنوید

تسنیم: خطیب نماز جمعه تهران گفت: برخی از کشورهای شریک جرم آمریکا که در پیمان‌شکنی آمریکا نازک تر از گل نگفتند مدام از زبان تهدید استفاده می‌کنند؛ شما چه‌کاره اید که زبان تهدید بکار می‌برید. مثل آدم حرف بزنید.

خاتمی: مثل آدم حرف بزنید تا جواب منطقی بشنوید

سید احمد خاتمی:

* ما یک تصمیم آشکار گرفتیم و آن مذاکره‌ای است که لغو همه تحریم‌های هسته‌ای، حقوق بشری و سایر تحریم‌ها باشد. اگر می‌خواهید برگردید و مذاکره‌ کنید مذاکره فرسایشی را ایران اسلامی نمی‌پذیرد. برخی از کشورهای شریک جرم آمریکا که در پیمان‌شکنی آمریکا نازک تر از گل نگفتند مدام از زبان تهدید استفاده می‌کنند؛ شما چه‌کاره اید که زبان تهدید بکار می‌برید. مثل آدم حرف بزنید تا سخن‌تان جواب منطقی داشته باشد. ما در جریان مذاکره هیچ سردرگمی و ابهامی نداریم و آنکه پیمان شکسته باید جبران کنند.

* اینکه مدام همسایه‌داری کنیم اما ناجوانمردی ببینیم قابل تحمل نیست. من برخی کشورهای همسایه را نصحیت می‌کنم که شما همسایه قدرتمندی دارید که ارتش و سپاهش اولین قدرت نظامی در منطقه است. با این همسایه‌ی مقتدر برادرانه رفتار کنید وگرنه دود آن به چشم خودتان می‌رود. اینکه روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی می‌کنید، بدانید با طناب رژیم صهیونیستی به ته چاه می‌روید و نابود خواهید شد.

* تقاضای ما این است که مردم از این گرانی‌های افسار گسیخته و لحظه به لحظه در رنج‌اند و به داد مردم برسید. مشکلات چندساله را نمی‌شود یک شبه حل کرد اما سرعت حرکت را بیشتر کنید تا مردم بیش از این در رنج نباشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حدود ۷۰ هزار نفر در آزادی، عادل گزارشگر بازی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *