خانه‌های مجردی در شرق تهران پلمب شد خانه‌های مجردی در شرق تهران پلمب شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خانه‌های مجردی در شرق تهران پلمب شد

خانه‌های مجردی در شرق تهران پلمب شد

ایسنا: شهردار منطقه ۱۳ از پلمب ۹۲ باب خانه مجردی با حکم قضائی در محدوده بافت فرسوده ناحیه یک این منطقه خبر داد و گفت: این طرح در جهت اجرای طرح انضباط اجتماعی، کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی و کسب رضایت شهروندان اجرا شد.

مرتضی رحمان زاده افزود: شناسایی و پلمب ۹۲ باب منزل که پاتوق زباله گردها، معتادان، خرده فروشان مواد مخدر، سکونت تبعه غیرمجاز و محل نگهداری اموال مسروقه بود و موجب ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی شده بود، با دستور مقام قضایی در محدوده خیابان‌های اقبال و صفا واقع در ناحیه یک اجرا شد. این کار با همکاری دادستانی شرق تهران، شهرداری منطقه۱۳، نیروی انتظامی، بسیج ناحیه کمیل، آتشنشانی، شرکت برق، گاز و آب و فاضلاب صبح امروز (۱۲ دی ماه) صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۳ افزود: در این طرح با حضور کارشناسان شرکت‌های برق، گاز و آب و فاضلاب تمامی انشعابات قطع شد تا در آینده حادثه انفجاری صورت نگیرد و از این بابت خطری اهالی محل را تهدید نکند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۱۳ به گفته وی هر یک از این ساختمان‌های پلمب شده به واحدهای کوچکی تقسیم شده بود، به گونه‌ای که هر اتاق آن را به چند نفر اجاره داده بودند و هر کدام از اتاق‌ها پاتوق فروشندگان موادمخدر و اموال مسروقه شده بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فروش یک کاتریج از «سوپر ماریو ۶۴» رکورد شکست

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *