خاک صحنه کیلویی ۴۰۰ میلیون تومان! خاک صحنه کیلویی ۴۰۰ میلیون تومان! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خاک صحنه کیلویی ۴۰۰ میلیون تومان!

خاک صحنه کیلویی ۴۰۰ میلیون تومان!

جام‌جم آنلاین: می توانید برای خودتان نقش بخرید. تعجب می کنید؟ پرسید چطور؟ چرا؟ پاسخ دادن به این سؤال خیلی راحت است. الان برایتان می گویم. می توانید برای خودتان نقش بخرید چون هستند کسانی که نقش بفروشند می توانید مبلغی بپردازید و روی صحنه تئاتر برای خودتان جولان بدهید.

خاک صحنه کیلویی ۴۰۰ میلیون تومان!

البته باید حاضر باشید دست به جیب شوید و هزینه کنید. نرخ هاهم متفاوت است.

یکی از اتفاقات عجیب نقش فروشی این است که ظاهرا این پدیده پایش به دانشگاه های هنرهم باز شده است. یکی از دانشجویان تئاتر این پدیده را امری معمول دانسته و تجربه اش را این طور بیان می کند. استادمان به ما گفت بیایید بله کاری با هم ببریم روی صحنه ماهم هیجان زده شدیم که چقدر على الما بعدتر متوجه شدیم که قرار است ما پول بدهیم تا کار اجرا شود .

روایت یک بازیگر تئاتر: نقش فروشی در دیگر استان ها هم نقش پررنگی دارد. آن قدر که برخی بازیگران مجبورند، برای نقش گرفتن حتما پول بپردازند و در غیر این صورت پیشرفت در کار و ادامه مسیر برایشان بسیار دشوار خواهد بود.

یک بازیگر تئاتر می گوید: مثلا یک بار کار را به باربینی رساندیم، به ما گفتند باید نفری ۴۰۰ هزار تومان بدهید تا تاییدیه بازبینی را بگیریم از این اتفاق ها در تئاتر کم نیست.

حیرت انگیز است که نقش مقابل سلبریتی ها در یک تئاتر معمولی مبلغ متفاوتی دارد.

چه مبالغی جابه جا می شود، مثلا با یکی از دوستان من برای بازی در نقش مقابل شهاب حسینی پیشنهاد دریافت ۴۰۰ میلیون تومان را مطرح کرده بودن او ادامه می دهد؛ دوستم هم گفته بود اگر ۴۰۰ میلیون تومان داشتم که عشق بازیگری نبودم سر کوچه سوپر مارکت زده بودم و درآمد خوبی داشتم.

حتما بخوانید:  ایران صفر - ژاپن صفر؛ تا دقیقه ۸

پایان اینجا چه خبره؟

جای خالی نظارت باز هم قانون، پایش که می لنگد همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد. اگر واقعا نفش فروشی به همین سادگی باشد که بوتیک دار راسته کریمخان پول بدهد و بازیگر شود، باید دانشگاه ها رشته هنرهای نمایشی را تعطیل کنند و آنها که توان نقش خریدن دارند، پا روی صحنه تئاتر بگذارند، اگر هم این این بازیگران ماجرا را بزرگ کرده و به آن پروبال داده اند، بار هم مرکز هنرهای نمایشی باید به آیین نامه های خود و آنچه روی صحنه تئاتر می گذرد نگاه دقیق تری داشته باشد، چون در نقش فروشی ها شگی نیست و اتفاقی است که پیشتر در سینما شروع شده و حالا هم با به تئاتر گذاشته، یعنی در وجود این پدیده شلک و ابهامی نیست این که تهران حالا سالن های نمایشی متعددی دارد، اتفاق خوبی است اما آیا این امکان باید تبدیل به فضایی شود برای راحت تر کار کردن آنها که ترجیح می دهند با سودجویی برای خود رزومه بسازند و برخی بازیگر را هم وارد این بازی کنند؟

 

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *