خشم و هیاهو بر سَرِ ماجرای ناصر و شهلا خشم و هیاهو بر سَرِ ماجرای ناصر و شهلا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خشم و هیاهو بر سَرِ ماجرای ناصر و شهلا

خشم و هیاهو بر سَرِ ماجرای ناصر و شهلا

برترین‌ها: مصاحبه امروز ایران‌ورزشی با ناصر محمدخانی و تصویری که در زیر می‌بینید دوباره بحث شهلا و ناصر را زنده کرده، در شبکه‌های اجتماعی برخی به این موضوع واکنش نشان دادند، گفتگوی فرشته قاضی (هم‌بند شهلا) با مرجان لقایی(روزنامه‌نگار) در توئیتر راجع به این موضوع جالب توجه است.

ناصر محمدخانی

فرشته قاضی نوشت: ناصر محمدخانی، مسبب خیلی از ماجراها بوده، حالا به ایران ورزشی گفته که با همسر سومش با دیدن مصاحبه قاضی پرونده-شهلا جاهد- از خوشحالی گریه کرده‌اند!

مرجان لقایی به نوشته فرشته قاضی این گونه واکنش نشان داد: جابری قاضی اجرای احکام بود نه قاضی پرونده شهلا.هیچ رسانه‌ای هم بهش نگفت چرا میگی قاضی پرونده بودم. یه سرچ ساده نشون میداد قاضی پرونده نیست. اولین قاضی که رفت سر صحنه کوه کمره‌ای بود. اگر کسی میخواد درباره قتل لاله بدونه اون خیلی قاضی مهمیهضمن اینکه این خانم همسر چهارم ناصر هست از سومی جداشد.کاش درباره نقش خود تو گول زدن شهلا برای اعتراف حرف میزد. خودش قبول کرد که به شهلا قول داده بود وگفته بود توبیا اعتراف کن ابروم درخطره من رضایت میگیرم برات.

و واکنش فرشته: مرجان من دو روز با شهلا هم بند بودم و در حضور من زنگ زد به محمدخانی و من شاهد دیالوگ عاشقانه دو طرف بودم و گوشی رو گرفت و من می‌شنیدم محمدخانی چطور عاشقانه باهاش حرف میزنه!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آتش‌سوزی عظیم در پالایشگاه شهید تندگویان تهران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *