خواهر شهید فهمیده: شهادت حسین افسانه نبود خواهر شهید فهمیده: شهادت حسین افسانه نبود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خواهر شهید فهمیده: شهادت حسین افسانه نبود

خواهر شهید فهمیده: شهادت حسین افسانه نبود

پایگاه خبری انصاف نیوز: با درگذشت حمید هوشنگی؛ معاون ستاد تبلیغات جنگ، ادعایی در توییتر به نقل از نگین شیرآقایی؛ خبرنگار بی بی سی منتشر شد که واکنش‌های فراونی را برانگیخت.

وی مدعی شده بود که حمید هوشنگی به او گفته است شکل شهادت حسین فهمیده، افسانه‌ای ساخته‌ی او برای قهرمان‌سازی بوده است و علت اینکه این مطلب را در زمان حیاتش مطرح نکرده، ترس بوده است. همچنین وی مدعی شده بود که پدر شهید فهمیده نیز از این ماجرا اطلاع داشته است.

فرشته فهمیده، خواهر شهید حسین فهمیده، با شنیدن این ادعا که پدر وی نیز از این موضوع که حسین فهمیده زیر تانک نرفته است، اطلاع داشته، خندید و گفت: قرار نیست هر کسی از هر جایی بلند شود و بر رشادت‌هایی که شهدای ما در ۸ سال دفاع مقدس داشتند، نام افسانه را بگذارد. اگر قرار باشد شهادت حسین فهمیده افسانه باشد، شهادت مدافعان حرم مانند محسن حججی هم افسانه است. دنیا رشادت مردان و زنان شجاع ایرانی را در هر شرایطی دیده است.

این خواهر شهید ادامه داد: ما در کشور جمهوری اسلامی قهرمان کم نداشته‌ایم. ۳۶ هزار نوجوان در جبهه‌های جنگ جنگیدند و خون خودشان را پای درخت اسلام ریختند. ما هم تا جایی که در توانمان باشد، ادامه دهنده‌ی راه آنها هستیم. هر تعبیری که افراد دارند، بستگی به برداشت‎شان دارد. تمام زندگی‌نامه‌ها و خاطرات همرزمان شهید وجود دارد و ما مستند «رهبر روح الله» را داریم که در آنها نحوه‌ی شهادت محمدحسین کاملا گویاست که در کجا و به چه شکل به شهادت رسیده است که بازخورد آن را در رسانه‌های ملی‌مان هم دیده‌ایم.

حتما بخوانید:  نجفی از خانواده استاد رضایت گرفت؟!

فرشته فهمیده گفت: این مسایل چیزی نیست که بخواهیم الان به آن بپردازیم یا درباره‌ی آن صحبت کنیم. سال ۵۹ امثال شهید فهمیده‌ها و ۱۳ ساله‌هایی بودند که بخاطر عشق به حضرت امام و میهنشان به جبهه‌ها رفتند و تقدیر الهی بود که این عزیزان به شهادت برسند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *