خودروی باورنکردنی شورولت خودروی باورنکردنی شورولت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خودروی باورنکردنی شورولت

خودروی باورنکردنی شورولت

فرارو: ما تاکنون شایعات زیادی درباره جدیدترین محصول جذاب شورولت یعنی ۲۰۲۳ Chevrolet Corvette Z06 شنیده ایم، اما تاکنون اطلاعاتی رسمی به ویژه درخصوص قیمت آن دریافت نکردیم، اما یک گزارش جدید و قابل تدمل نشان می‌دهد که این خودرو به احتمال بسیار زیاد با قیمت جالب پایه ۸۷۰۰۰ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

همه نشانه‌ها حاکی از آن است که شورولت کوروت Z06 جدید یک خودروی باورنکردنی خواهد بود که می‌تواند با اغلب هایپرکار‌های مطرح و لکوس گران قیمت به رقابت بپردازد، اما علاوه بر این، ما اکنون می‌دانیم که علاقمندان به این خودرو احتمالاً از قیمت جذاب آن نیز به وجود خواهند آمد چراکه قرار است یک سوپر خودروی جذاب را با قیمتی به مراتب پایین‌تر از هایپرکار‌های گران قیمت خریداری کنند.

این گزارش را یک صفحه با نام HorsePower Obsessed در شبکه اجتماعی YouTube مطرح کرده است که نشان می‌دهد شورولت کوروت Z06 جدید از برچسب قیمتی پایه ۸۷۰۰۰ دلاری برخوردار خواهد بود. این ادعای جالب توجه ما را به چند دلیل جلب کرد؛ اول اینکه این ویدئو به دو نمایندگی کاملاً مجزای شورولت اشاره می‌کند که قیمت اولیه یکسانی را از این خودرو، یعنی ۸۷۰۰۰ نشان می‌دهد. این یک عدد بسیار رند است، بنابراین احتمالاً قیمت واقعی را باید چیزی شبیه به ۸۶۹۹۵ یا ۸۷۱۹۵ دلار ترجمه کرد. اما نکته اصلی این است که این سوپراسپرت ۶۷۰ اسب بخاری با قیمتی کمتر از ۹۰۰۰۰ دلار شروع می‌شود، و اگرچه ارزان نیست، اما همچنان کمتر از نصف هزینه‌ای است که باید برای هر مدل مشابهی با برند‌های دیگر صرف کرد.

حتما بخوانید:  فکری به بازیکنان: می‌روم تا پول بگیرید!

این ویدیو نام این نمایندگی‌های ادعایی را کاملاً ناشناس نگه می‌دارد، بنابراین هیچ راهی برای بررسی واقعیت این گزارش وجود ندارد. با این حال، می‌توانیم تأیید کنیم که قیمت اولیه ۸۷۰۰۰ دلاری، یک شکاف قیمتی بین مدل‌های نسل قبلی C7 Stingray و Z06 را نشان می‌دهد. البته، عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند شکاف قیمت Stingray – Z06 را به طور قابل توجهی برای نسل هشتم افزایش دهد.

برای مثال، Z06 جدید دارای موتوری کاملاً متفاوت از Stingray است که به تنهایی می‌تواند این تفاوت قیمت قابل توجه را تضمین کند. به هرحال، این خودرو تا اواخر سال ۲۰۲۲ به فروش نخواهد رسید، بنابراین هرگونه اطلاعات دریافت شده توسط فروشندگان احتمالاً شایعاتی از سوی خود این خودروساز خواهد بود.

در ادامه شما را به تماشای تیزر رسمی معرفی خودروی شورولت کوروت Z06 جدید دعوت می‌کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *