خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

فرارو: شرکت توسعه هیوندای در پکن، اخیراً تصاویری از یک خودروی ون با طراحی جالب توجه را در صفحه اجتماعی خود در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد جدیدترین خودروی ون این شرکت که Hyundai Custo Minivan نام گرفته، با ظرفیتی ۷ نفره، از لحن طراحی خودروی توسان با جذابیت های جلوی پیچیده کراس اوور بهره می برد.

شاید یک کمپین تبلیغاتی برای یک خودروی سبک مینی ون، امری غیرضروری به نظر برسد، اما Custo جدید هیوندای یک MPV معمولی نیست. این خودروی هفت نفره که توسط شرکت مشترک هیوندای پکن توسعه یافته است، در تصاویر تیزر منتشر شده توسط این خودروساز در حساب رسمی اجتماعی ویبو، طراحی ظاهری جالب توجه خود را به نمایش می گذارد.

مسلماً، این پیش نمایش ها خیلی هم جدید نیستند، زیرا ما قبلاً تاحدودی با طراحی کامل خارجی این خودرو در ماه آوریل آشنا شده بودیم. در این ماه هنگامی که این مینی ون موفق به دریافت تأییدیه رسمی از وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) چین شد، تصاویری نیز از آن در فضای مجازی قرار گرفت که اولین نگاه های ما به این خودرو را شکل می داد. روی هم رفته و در مجموع، با نگاهی به این تصاویر می توان گفت که بهترین راه برای توصیف طراحی این خودرو باید یک توسان به سبک مینی ون، همراه با درهای کشویی باشد.

هیوندای کاستو از طراحی پیچیده چراغ جلو کراس اوور جمع و جور و همچنین میله چراغ عقب استفاده می کند، اگرچه چراغ های عقب آن شکل C متفاوتی از آنچه در توسان می گیرید دارند. گرچه هیوندای کستو مطمئناً زیباترین وسیله نقلیه ساخته شده در تاریخ نخواهد بود، اما خودروی چند نفره بسیار جالب به نظر می رسد و کمی جذابیت را به بخش مینی ون می آورد. این تنها مینی ون هیوندای نیست که در چند وقت اخیر توجه ما را به خود جلب کرده است، چرا که خودروی بزرگتر Staria نیز با سبک آینده نگرانه خود، یک شور واقعی در میان علاقمندان ایجاد کرده است.

حتما بخوانید:  علیزاده از لندن: امثال فرخ‌نژاد بچه زرنگ هستند

اما هیوندای کاستو آینده بسیار کوچکتر است و ۴۹۵۰ میلی متر (۱۹۴٫۹ اینچ) طول، ۱۸۵۰ میلی متر (۷۲٫۹ اینچ) عرض و ۱۷۳۴ میلی متر (۶۸٫۲ اینچ) ارتفاع دارد. فراتر از اندازه، مشخصات فنی در این مرحله محدود است و در دسترس قرار ندارد. با این حال، وب سایت MIIT فاش کرده که هیوندای کاستو در چین با موتور بنزینی ۱٫۵ لیتری با قدرت ۱۶۷ اسب بخار (۱۲۵ کیلووات) ارائه خواهد شد. ما انتظار داریم این خودرو با یک پیشرانه محرک چرخ جلو عرضه شود زیرا این یک مینی ون مقرون به صرفه و بدون هیچ پیشرانه پیچیده ای خواهد بود.

به عنوان نکته آخر، چین همیشه به عنوان یک بازار جالب برای خودروهای مینی ون به شمار می آید و بسیاری از خودروسازها، حتی برندهای لوکس نیز به طور معمول چنین خودروهایی را برای بازار این کشور در نظر می گیرند.

برای نمونه خودروهایی همچون Buick GL8 Avenir و Lexus LM نمونه های برجسته ای برای چنین مدل هایی در بازار چین هستند. به همین دلیل هیوندای در حال برنامه ریزی بر روی خانواده های کم درآمد یا افرادی است که به راحتی نمی توانند ۲۱۵۰۰۰ دلار برای یک مینی ون لوکس همچون تویوتا آلفارد پرداخت کنند.

تصاویر رسمی مینی ون هیوندای کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

خودرو جذاب هیوندای؛ مینی‌ون هیوندا کاستو

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *