خودسوزی زن بندرعباسی در حین تخریب خانه‌اش خودسوزی زن بندرعباسی در حین تخریب خانه‌اش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خودسوزی زن بندرعباسی در حین تخریب خانه‌اش

خودسوزی زن بندرعباسی در حین تخریب خانه‌اش

ایلنا: تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس توسط ماموران شهرداری حادثه آفرید و باعث خودسوزی این زن شد.

عباس امین زاده شهردار بندرعباس درباره علت تخریب خانه این زن با تاکید بر اینکه این خانه در زمین تصرفی ساخته شده بود و بعد از چندین مرتبه تذکر و ارسال ابلاغیه برای تخلیه این تخریب صورت گرفته است، گفت: زمین تصرفی بود و باید طبق قانون تخریب می شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بارها به این خانواده گفته شده بود که محل را تخلیه کنند، ادامه داد: ماموران شهرداری به همراه ماموران یگان حفاظت مسکن در بخش رفع تصرفات به محل اعزام شده بودند. این زمین ها متعلق به مسکن و شهرسازی است و به قصد جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز این تخریب صورت گرفته است. این خانواده مجوز ساخت خانه نداشتند و غیر قانونی آن را بنا کرده بودند.

موحدی‌نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس نیز در خصوص این حادثه گفت: ظاهرا پیش از این، چندین مرتبه به این خانواده تذکر داده شده بود که محل را ترک کنند زیرا در منطقه غیرمجاز ساخت و ساز انجام داده اند. این تاکید بر تخلیه محل، بیشتر برای امنیت خود این خانواده بود، زیرا در محلی ناامن که بستر رودخانه ای که مسیر آب های سطحی از شمال شرق به سمت دریاچه ۲۲ بهمن بود اقدام به ساخت این اتاقک کرده بودند.

موحدی نژاد تاکید داشت که کسی در آن اتاقک زندگی نمی کرد و فقط یک چهار دیواری بوده است که تخریب شد، ادامه داد: در لحظات تخریب، زن ناگهان اقدام به خودسوزی کرد. بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه دچار ۱۸ درصد سوختی شده است که بیشتر در دست چپ این زن است.

حتما بخوانید:  مدافع تیم ملی به کمیته اخلاق رفت

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در ادامه در مورد اینکه آیا بعد از این حادثه شهرداری و وزارت مسکن و شهرسازی قصد جبران خسارت دارند یا خیر؟ گفت: طبق دستور شهردار، تکلیف شده که علاوه بر پرداخت تمام هزینه های درمان با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این خانواده اهدا شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *